Spamtråd M+S

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Nä, vad är detta? Bara metal, hårdrock och liknande musik på sporthoj.com? Det är helt sjukt, måste vara 99% av folket som lyssnar på sådan musik här vilket får mig att inse att jag definitivt inte har något gemensamt med er, förutom hojåkandet då :D

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Nä, vad är detta? Bara metal, hårdrock och liknande musik på sporthoj.com? Det är helt sjukt, måste vara 99% av folket som lyssnar på sådan musik här vilket får mig att inse att jag definitivt inte har något gemensamt med er, förutom hojåkandet då :D

:tummenupp:banana:Bugar

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800

Ja, tacka gud för att det inte ist var sådan där hip hop, r & b o allt vaf*n det heter:gnissla:crash

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Vem var det som sålde ett nytt rött rejs-ställ (kängruskinn med tillhörande käck påse)? Tror det var ett Spyke strl. 50. Kan det varit flugan, Johansson eller Hållundan?
Är det sålt? Hittar inte annonsen längre. Är det inte det så kan väl ägaren skicka ett PM, jag är intresserad då mitt tydligen bestämde möte med asfalten på en bana när oss :D.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Vem var det som sålde ett nytt rött rejs-ställ (kängruskinn med tillhörande käck påse)? Tror det var ett Spyke strl. 50. Kan det varit flugan, Johansson eller Hållundan?
Är det sålt? Hittar inte annonsen längre. Är det inte det så kan väl ägaren skicka ett PM, jag är intresserad då mitt tydligen bestämde möte med asfalten på en bana när oss :D.

det var flugan men det är sålt vet jag.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Psssst.... strl 50 är det stället!! Leta vidare...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Tänkte skaffa mig en egen domän. Bla. finns .mu. Kanske är det så att den lätt förväxlas med .nu?!

Annars är .pro och .tm heta alternativ. Vad tycker folket?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO