Spamtråd M+S

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Första dagen på jobbet efter 5 veckor semester :död
Otroligt vad mycket man hinner förtränga och glömma, det mesta från lösenord till problem och arbetssätt.

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
samma här, första dagen tillbaka efter semestern, det var den sommaren.
Jag skulle ju ljuga om jag påstod att jag sitter här och njuter. :arsele

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Arbetslös är bra skit, grattis! :tummenupp

Själv är jag inte arbetstidsreglerad längre, vilket innebär att oavsett hur mycket jag jobbar så får jag samma lön samt att jag kan i stort sett jobba dygnet runt om så krävs. :(

Men det betyder också att man kan jobba hur lite som helst med bibehållen lön. Nästa vecka: Heldag tisdag, halvdag onsdag och fredag. Det är jobbigt att jobba...

Jag fick vara arbetslös sisådär 12 timmar. Klockan tio, när jag sitter och äter second breakfast hos en kompis, ringer de och undrar hur fort jag kan vara på jobbet. Så nu har jag jobbat och ska tillbaka imorgon igen... herregud va de måste gilla mig:banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fiffan, med Down, Meshuggah och senaste Clutch-albumet i öronen är en kollektivtrafikresa till jôbbet i ottan inte allt för bitter faktiskt.

:positivskadad

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
min hoj är såld:banana
och i kväll skall jag kolla på en R1 lagom till kinnekulle :yoparty

DarkSun

raj raj
Gick med
21 Mar 2009
Hoj
not
min hoj är såld:banana
och i kväll skall jag kolla på en R1 lagom till kinnekulle :yoparty

Grattis!!! vad fick du för den? förutom tjuvarna är ingen intresserad av min.. buhuu.. jaja, i fall den inte blir såld så blir det vilande i en garage över vinter hellre än att sälja den till skampris och försäljning när maknaden är lite hetare..

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
:zpy
Nu är det dax för utvecklingssamtal igen. Det är nog det värsta mötet jag vet och jag ser ingen mening med det fast jag inser att det antagligen borde vara bra på något sätt :va
Känns som lite fel tidpunkt att ha det efter semestern när man bara vill spy på alltihop och fortsätta att vara ledig… Vi har nyss fått ny gruppchef och han verkar bry sig och tar det antagligen på stort allvar.

- Har du uppfyllt målet med att sänka kostnaderna med x kr?
- Inte vet jag men eftersom löneökningen sköts upp till januari har jag iaf bidragit lite :gnissla

- Vad har du för mål i år?
- Att lägga så lite tid som möjligt på jobbet :gnissla

- Vad har du för styrkor?
- Jag har lyckats ha kvar min anställning i snart 6år trots att jag kanske lite för ofta brukar säga vad jag tycker.

- Du skull ha gått kurs i …, var för har du inte gjort det?
- Jag har väl jobbat i stället för att leta kurser. :huvet

- De här kurserna har du gått, var de effektiva?
- Jasså, har jag det? What ever, de flesta kurserna är skit. Antingen så har man ingen nytta av dem och är det sånt som man ska använda i jobbet lär man sig det ändå inte förrän man lärt sig genom trial and error.

Jag ser verkligen fram emot mötet imorgon för att inte tala om preformance evaluation and development planen som jag ska ha fyllt i innan :gnissla

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
vilken panik jag har haft i en timme nu, min köpare på hojen kommer i kväll och hämtar den och jag hittar fan inte ägarbytepapperna:näsblod:död

efter en timmes letande hittade jag dom i min ryggsäck, skrynkliga och något vattenskadade. men hittade iaf och det duger :D

-va fan gjorde dom i min ryggsäck?!?!:huvet

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
:zpy
Nu är det dax för utvecklingssamtal igen. Det är nog det värsta mötet jag vet och jag ser ingen mening med det fast jag inser att det antagligen borde vara bra på något sätt :va

Ni verkar ju ha några mål med utvecklingssamtalet. Vi brukar oftast prata om fyllefester och skidåkning. Ger inte så värst mycket.:rolleyes:

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
snacka om höjden av otur :(

köparen på min hoj var på väg hit för att hämta den och så blir han av med körkortet för fortkörning :(

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!