sideline
- Gick med
- 18 Jun 2008
- Hoj
- Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Det finns redan en tråd, bara att skriva upp sig
Och den hade du finfint kunnat länka till nu.
Det finns redan en tråd, bara att skriva upp sig
För mig har T-röd alltid funkat braMåste ta bort klisterrester från silvertejp (Biltema). Har provat med just Biltemas Label off eller var det heter men det smetade bara ut allt ännu mera.
Funkar Cellulosa för sånt?
Måste ta bort klisterrester från silvertejp (Biltema). Har provat med just Biltemas Label off eller var det heter men det smetade bara ut allt ännu mera.
Och den hade du finfint kunnat länka till nu.
Hon hittar nog men här kommer den
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=213347
Fick en sekund över och kom underfund med att jag har blivit sjukt såld på gamla retrostukhojar a'la Café, fast med nya prylar på. S.a.s.
Djeflar, en sådan här ska jag köpa nångång.
Fuck plast-R1 a'la discodänga, egentligen.
Måste ta bort klisterrester från silvertejp (Biltema). Har provat med just Biltemas Label off eller var det heter men det smetade bara ut allt ännu mera.
Fick en sekund över och kom underfund med att jag har blivit sjukt såld på gamla retrostukhojar a'la Café, fast med nya prylar på. S.a.s.
Djeflar, en sådan här ska jag köpa nångång.
Fuck plast-R1 a'la discodänga, egentligen.
känns nästan som att det är det ändå, 20år och hoj, finns ju inget annat ställe än sporthoj då. hoppas det gått hyffsat bra iaf, låter inget vidarehttp://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=669&a=516417
Hoppas det gick bra och att det inte var någon härifrån
Fyfan, sett första Zeitgeistfilmen nu.. Mysko saker, även om bara hälften skulle vara sant är det sjukt,
För er som inte sett filmen "seven pounds" med Will Smith, så kan jag starkt rekomendera den.
Först fattade man inte riktigt handlingen med det man läst på baksidan av filmen, och sen fattade man fortfarande inte riktigt filmen ett tag. Jävligt underlig "kännsla" när man tittade på den, och sen i slutet så blev allt glasklart... till och med småsaker som man inte trodde hade betydelse för filmen i sig va invävda. Den va skitbra.
Bästa film jag sett på länge
japp, kan bara instämma. sjukt gripande i slutet
Du har nog världens coolaste avatar
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|