hållundan
Emozione!
Snebba kesch är en jävla sketfilm. Se inte den.
Speciellt om man läst boken.
Speciellt om man läst boken.
Äsch, nu ska jag väl inte grusa förväntningarna, men som sagt, om man läst boken är det MÅNGA frågetecken efter filmens slut.SKa ju och kolla på den på torsdag Den kanske bli bättre om man vet att den är dålig
någon som kan rekommendera ngt bra ställe som har after work idag med bra buffé?
Det kommer bli en bra vår det här
Tor-sön vecka 9 så bär det av till Trysil med jobbet för att åka skidor.
Helgen v11 (20/3) är det bilmässa i Köpenhamn med en egen MC-sektion (http://www.bileribella.dk/BESOEG/MOTORCYKLER). Är det någon mer som ska dit?
Jag och JayBay drar dit ner fre-sön, går på mässa på lördag och käkar med SH:arna från Helsingborg efteråt (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219093). Säfflebussen är nästan gratis Gbg-Köpenhamn, bara 187kr!
Vecka 23 blir det Sweden Rock Festival! På söndagen bär det av till Malmö där jag kommer avsluta denna grymma veckan med Kiss på Stadion
Sen är det bara att väntan de få veckorna fram till semestern
Jag håller på och försöka leta upp en låt som gick på en av radiokanalerna i somras.
Kommer inte ihåg vilken eller vad låten hette men det var en låt med samplad melodi från en hiphop-låt som de hade gjort en ny text till. De sjunger bland annat "det här e arbetarsången" eller nåt liknande. De spelade den alltid på fredagar...
Nån som vet nåt mer? Google och youtube = dålig utdelning än så länge
Sonisphere i Augusti
Är du oxå bokad o klar?
Ingen som känner en takläggare (eller människa med tillgång till tjärpapp och gasolbrännare)?
Även om inte takläggare som just DU känner har möjlighet att hjälpa mig kanske denna kan hjälpa mig att komma i kontakt med en annan takis.
Eller så är det slut på takisar här i stan
Våren är här!!
Jag var inte avundsjuk där jag satt i bilen och myste med nybryggt morgonkaffe medan utetermometern visade -12 grader
Nån som kan gissa var?
Vart tog bildgissar-tråden vägen?
On the road to Borås?
Våren är här!!
Jag var inte avundsjuk där jag satt i bilen och myste med nybryggt morgonkaffe medan utetermometern visade -12 grader
Nån som kan gissa var?
I din bil?
Våren är här!!
Nån som kan gissa var?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag