Spamtråd M+S

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
SKa ju och kolla på den på torsdag :gnissla Den kanske bli bättre om man vet att den är dålig :rolleyes:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
SKa ju och kolla på den på torsdag :gnissla Den kanske bli bättre om man vet att den är dålig :rolleyes:
Äsch, nu ska jag väl inte grusa förväntningarna, men som sagt, om man läst boken är det MÅNGA frågetecken efter filmens slut.

Visst, underhållande och fartfylld, men i mina ögon en svag 2a av 5 möjliga Melittapåsar.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ingen som känner en takläggare (eller människa med tillgång till tjärpapp och gasolbrännare)?

Även om inte takläggare som just DU känner har möjlighet att hjälpa mig kanske denna kan hjälpa mig att komma i kontakt med en annan takis.

Eller så är det slut på takisar här i stan :(

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Det kommer bli en bra vår det här :)

Tor-sön vecka 9 så bär det av till Trysil med jobbet för att åka skidor.

Helgen v11 (20/3) är det bilmässa i Köpenhamn med en egen MC-sektion (http://www.bileribella.dk/BESOEG/MOTORCYKLER). Är det någon mer som ska dit?
Jag och JayBay drar dit ner fre-sön, går på mässa på lördag och käkar med SH:arna från Helsingborg efteråt (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219093). Säfflebussen är nästan gratis Gbg-Köpenhamn, bara 187kr! :tummenupp

Vecka 23 blir det Sweden Rock Festival! På söndagen bär det av till Malmö där jag kommer avsluta denna grymma veckan med Kiss på Stadion :Rockbanan

Sen är det bara att väntan de få veckorna fram till semestern :tråkad

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Det kommer bli en bra vår det här :)

Tor-sön vecka 9 så bär det av till Trysil med jobbet för att åka skidor.

Helgen v11 (20/3) är det bilmässa i Köpenhamn med en egen MC-sektion (http://www.bileribella.dk/BESOEG/MOTORCYKLER). Är det någon mer som ska dit?
Jag och JayBay drar dit ner fre-sön, går på mässa på lördag och käkar med SH:arna från Helsingborg efteråt (http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=219093). Säfflebussen är nästan gratis Gbg-Köpenhamn, bara 187kr! :tummenupp

Vecka 23 blir det Sweden Rock Festival! På söndagen bär det av till Malmö där jag kommer avsluta denna grymma veckan med Kiss på Stadion :Rockbanan

Sen är det bara att väntan de få veckorna fram till semestern :tråkad

Glöm inte Metaltown veckan efter SRF och Sonisphere i Augusti ;)

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
Jag håller på och försöka leta upp en låt som gick på en av radiokanalerna i somras.
Kommer inte ihåg vilken eller vad låten hette men det var en låt med samplad melodi från en hiphop-låt som de hade gjort en ny text till. De sjunger bland annat "det här e arbetarsången" eller nåt liknande. De spelade den alltid på fredagar...

Nån som vet nåt mer? Google och youtube = dålig utdelning än så länge

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Jag håller på och försöka leta upp en låt som gick på en av radiokanalerna i somras.
Kommer inte ihåg vilken eller vad låten hette men det var en låt med samplad melodi från en hiphop-låt som de hade gjort en ny text till. De sjunger bland annat "det här e arbetarsången" eller nåt liknande. De spelade den alltid på fredagar...

Nån som vet nåt mer? Google och youtube = dålig utdelning än så länge

Denna? :va

[YOUTUBE-ID]b2pHaHHgqks[/YOUTUBE-ID]

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Kom också att tänka på den, men kalla bon jovi för hiphop hade han nog inte varit så nöjd med :hihi

Sanoj

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
cbr1000rr
Ingen som känner en takläggare (eller människa med tillgång till tjärpapp och gasolbrännare)?

Även om inte takläggare som just DU känner har möjlighet att hjälpa mig kanske denna kan hjälpa mig att komma i kontakt med en annan takis.

Eller så är det slut på takisar här i stan :(

Du behöver väl ingen gasolbrännare om du köper dig en burk med tjärpappsklet... Annars kan du väl bara ta och köpa en stor presenning och lägga över vagnen!!

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Våren är här!!

Jag var inte avundsjuk där jag satt i bilen och myste med nybryggt morgonkaffe medan utetermometern visade -12 grader :näsblod

Nån som kan gissa var?

Vart tog bildgissar-tråden vägen?

Bifogat

• IMAG0077.jpg
    IMAG0077.jpg
    225.1 KB · Visningar: 56
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras