Alla på jobbet är träkukar
[YOUTUBE-ID]m5iIA0yfoNM[/YOUTUBE-ID]
Alla på jobbet är träkukar
Fräckt, men han är ändå förjävla tragisk.Äntligen är det bekräftat av SRF:
Guns N' Roses till Sweden Rock Festival 2010
[www.swedenrock.com/km/file/image/gnr2.png[/img]
Får du träsmak i röven?
Kunde inte låta bli
Fräckt, men han är ändå förjävla tragisk.
Såg "G'n'R" på Roskilde 2006 och den fulle jävla luffaren Axl var så tragisk att hälften vore nog. Faktiskt. Har aldrig varit med om att något band varit speciellt sent på Roskilde, men givetvis vinglade Rose ut på Orangea typ 1,5h efter utsatt tid när "G'n'R" skulle lira.
Detta var väl typ en vecka efter han hade bitit nån vakt på Café Opera i benet...
F.ö. är jag rätt sugen på Sweden Rock ändå. Mastodon och Opeth! Bara det, liksom.
Hitills är det ju en hel del bra band bekräftade
Skulle vilja påstå att det brukar vara rätt så bra line ups.Jävel, såg ju stabilt ut. kanske skulle bli premiär för mig med.
Brukar väl annars vara rätt saggiga band som spelar på SRF..?
Skulle vilja påstå att det brukar vara rätt så bra line ups.
Förra året spelade bland annat, In Flames, Amon Amarth, Motörhead, Kamelot, Volbeat osv.
Haha, vad diskuterade ni? Krymphylsor?Jag var så jävla nöjd på ett möte idag. Jag fick in ordet "bullfitta" helt naturligt i en mening och folk höjde inte ens på ögonbrynen.
Haha, vad diskuterade ni? Krymphylsor?
Nu blev det invigning av Laphroaig 18yo. Den var inte dum den. Inte dum alls. Väldigt god. Förbannat jävla ruskigt fin. Fast inte som Cairdeas, men ändå väldigt god. Njutbart.
Jag ska fan börja köra med "bullfitta"-uttrycket när Käppkineserna inte gör som jag säger.Det var ett slang-rör förband vi diskuterade och kunden hade ritat hej-kom-och-hjälp-mig
Jag ska fan börja köra med "bullfitta"-uttrycket när Käppkineserna inte gör som jag säger.
Drog förresten en hyfsat liknande parallell på ett möte med tjineserna för ett tag sedan. Det fattade inte vad jag menade när jag pratade om fräsning av ett enkelt block och att det borde vara svinenkelt att uppfylla våra kapabilitetskrav på toleranserna. Tillslut tröttnade jag på'rom och sa; "hey, fellows, this is not rocket science, at all...", reaktionen var ganska stark och de ville avsluta mötet i förtid. Öm tå? Kanske?
Jahapp, fredag igen.
De betyder Let´s dance.
http://www.sportsbike.se/viewtopic.php?f=19&t=803&p=14367#p14367
Bullfitta och Laphroaig. Kan det bli bättre?Asiater i allmänhet är duktiga på svarvoch fräs pryttlar. Indier däremot ska man ara lite försiktiga med.
Bullfitta är ett bra ord som ligger fint i munnen.
Missa inte - missa inte för då får ni 22 st sniglar på ögat!
Bullfitta och Laphroaig. Kan det bli bättre?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|