Spamtråd M+S

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Äntligen är det bekräftat av SRF:

Guns N' Roses till Sweden Rock Festival 2010 :rock

gnr2.png

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Äntligen är det bekräftat av SRF:

Guns N' Roses till Sweden Rock Festival 2010 :rock

[www.swedenrock.com/km/file/image/gnr2.png[/img]
Fräckt, men han är ändå förjävla tragisk.

Såg "G'n'R" på Roskilde 2006 och den fulle jävla luffaren Axl var så tragisk att hälften vore nog. Faktiskt. Har aldrig varit med om att något band varit speciellt sent på Roskilde, men givetvis vinglade Rose ut på Orangea typ 1,5h efter utsatt tid när "G'n'R" skulle lira.

Detta var väl typ en vecka efter han hade bitit nån vakt på Café Opera i benet... :rolleyes:

F.ö. är jag rätt sugen på Sweden Rock ändå. Mastodon och Opeth! Bara det, liksom.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Näe, jag har inte alls lite att göra idag.

PS: ungen som springer efter bollen är bara så jääävla rolig... hahaahhaha

[YOUTUBE-ID]20MQ2BB2OYY[/YOUTUBE-ID]

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Fräckt, men han är ändå förjävla tragisk.

Såg "G'n'R" på Roskilde 2006 och den fulle jävla luffaren Axl var så tragisk att hälften vore nog. Faktiskt. Har aldrig varit med om att något band varit speciellt sent på Roskilde, men givetvis vinglade Rose ut på Orangea typ 1,5h efter utsatt tid när "G'n'R" skulle lira.

Detta var väl typ en vecka efter han hade bitit nån vakt på Café Opera i benet... :rolleyes:

F.ö. är jag rätt sugen på Sweden Rock ändå. Mastodon och Opeth! Bara det, liksom.

Bara att hoppas att han sköter sig i år då!

Klart att du ska dra till SRF :yoparty
Sjukt rolig vecka med sprit, musik och glada människor.

Hitills är det ju en hel del bra band bekräftade :)
poster_big.jpg

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Hitills är det ju en hel del bra band bekräftade :)

Jävel, såg ju stabilt ut. kanske skulle bli premiär för mig med.
Brukar väl annars vara rätt saggiga band som spelar på SRF..?

Sicken sketdag detta har varit för övrigt.
Ska nog dra hem och ta ett glas med sprit snart.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jävel, såg ju stabilt ut. kanske skulle bli premiär för mig med.
Brukar väl annars vara rätt saggiga band som spelar på SRF..?
Skulle vilja påstå att det brukar vara rätt så bra line ups.
Förra året spelade bland annat, In Flames, Amon Amarth, Motörhead, Kamelot, Volbeat osv. :)

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Skulle vilja påstå att det brukar vara rätt så bra line ups.
Förra året spelade bland annat, In Flames, Amon Amarth, Motörhead, Kamelot, Volbeat osv. :)

Se där ja. Inte helt fel.. En kollega brukar vara där varje år och säger att det blir sämre för varje år som går. Mest avdankade 80-talsband som plockar på sig läderbrallorna gör ett sista ryck för att dryga ut pensionen.. Men det verkar inte vara helt sant då.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag var så jävla nöjd på ett möte idag. Jag fick in ordet "bullfitta" helt naturligt i en mening och folk höjde inte ens på ögonbrynen.:tummenupp

När jag började ropa " ´kundensnamn´ ritar som dom vill, men i huvet står det still" då tog mötet slut skulle man kunna säg:D

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag var så jävla nöjd på ett möte idag. Jag fick in ordet "bullfitta" helt naturligt i en mening och folk höjde inte ens på ögonbrynen.:D
Haha, vad diskuterade ni? Krymphylsor?

Nu blev det invigning av Laphroaig 18yo. Den var inte dum den. Inte dum alls. Väldigt god. Förbannat jävla ruskigt fin. Fast inte som Cairdeas, men ändå väldigt god. Njutbart.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Haha, vad diskuterade ni? Krymphylsor?

Nu blev det invigning av Laphroaig 18yo. Den var inte dum den. Inte dum alls. Väldigt god. Förbannat jävla ruskigt fin. Fast inte som Cairdeas, men ändå väldigt god. Njutbart.

Det var ett slang-rör förband vi diskuterade och kunden hade ritat hej-kom-och-hjälp-mig

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Det var ett slang-rör förband vi diskuterade och kunden hade ritat hej-kom-och-hjälp-mig
Jag ska fan börja köra med "bullfitta"-uttrycket när Käppkineserna inte gör som jag säger. :hihi :mad:

Drog förresten en hyfsat liknande parallell på ett möte med tjineserna för ett tag sedan. Det fattade inte vad jag menade när jag pratade om fräsning av ett enkelt block och att det borde vara svinenkelt att uppfylla våra kapabilitetskrav på toleranserna. Tillslut tröttnade jag på'rom och sa; "hey, fellows, this is not rocket science, at all...", reaktionen var ganska stark och de ville avsluta mötet i förtid. Öm tå? Kanske?

:gnissla

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag ska fan börja köra med "bullfitta"-uttrycket när Käppkineserna inte gör som jag säger. :hihi :mad:

Drog förresten en hyfsat liknande parallell på ett möte med tjineserna för ett tag sedan. Det fattade inte vad jag menade när jag pratade om fräsning av ett enkelt block och att det borde vara svinenkelt att uppfylla våra kapabilitetskrav på toleranserna. Tillslut tröttnade jag på'rom och sa; "hey, fellows, this is not rocket science, at all...", reaktionen var ganska stark och de ville avsluta mötet i förtid. Öm tå? Kanske?

:gnissla

Asiater i allmänhet är duktiga på svarvoch fräs pryttlar. Indier däremot ska man ara lite försiktiga med.:huvet

Bullfitta är ett bra ord som ligger fint i munnen.

Missa inte - missa inte för då får ni 22 st sniglar på ögat!:mattias

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj

U4IC

UFORISK
Gick med
7 Oct 2009
Hoj
Ingen just nu, inga pengar.
HUR F-N MYCKET SNÖ & KYLA KAN KAN DET FINNAS??????????????

Trodde det var global uppvärmning på g, så det snart skulle växa palmer här. Icke sa Nicke då får vi gaaasssaa mer i sommar så vintern blir mildare nästa gång...................................................:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha