hållundan
Emozione!
Nya Pirelli P7 235/45-17"-ostar på bilen. Nu får det gärna sluta upp att vara kallt, halt och jävligt på morran...
Nya Pirelli P7 235/45-17"-ostar på bilen. Nu får det gärna sluta upp att vara kallt, halt och jävligt på morran...
Dom var så jefla långsamma på Mechanum så jag drog nog i mig tre koppar imorse när de krengde.Fläskigt, jag har bokat tid för hjulbyte nu med, tar en kopp java under tiden
Åker till Hemskedal på torsdag...får mig att tänka på dig
Finns det något ställe i götet som man kan kolla upp decibel nivån på MC'n.
Triumph är det bästa som hänt världen
Snackar vi damunderkläder nu?
Jag är inte stockholmare men hojen är en 08a men inte med slutsiffra 2, har satt på ett Yoshimura, och jag tror jag har för högt decibel för att kunna köra bankurser i vår. Vill inte boka kurs och betala och sedan inte få köraJasså en 08a med slutsiffra två eller?
Jag är inte stockholmare men hojen är en 08a men inte med slutsiffra 2, har satt på ett Yoshimura, och jag tror jag har för högt decibel för att kunna köra bankurser i vår. Vill inte boka kurs och betala och sedan inte få köra
Släng på originalsystem om du har. Lika bra att inte utmana något, om du nu betalt dyra pengar för kurser/bandagar och inte blir utsläppt på banan.Jag är inte stockholmare men hojen är en 08a men inte med slutsiffra 2, har satt på ett Yoshimura, och jag tror jag har för högt decibel för att kunna köra bankurser i vår. Vill inte boka kurs och betala och sedan inte få köra
Släng på originalsystem om du har. Lika bra att inte utmana något, om du nu betalt dyra pengar för kurser/bandagar och inte blir utsläppt på banan.
vad är det för hoj Kato kör i The green Hornet ? Warrior ?
Problemet ligger i att jag tror jag måste mappa om, då den bluddrar, nästan baktänder, när man släpper på gasen. Den går fint vid körning och acceleration. Skulle va gott att veta vart man ligger i dB, ska höra med JohansMC när jag ändå frågar om mappningen.
Fan va gött, ny kollektion i Blåvittshopen lanseras idag!
Hjalmar ftw!1
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |