Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Vad är det med vädret idag? Ena minuten är det snö, nästa sol, sen regn och hagel, sol igen och nu snöar det igen.
Aprilväder i maj. Krejzy!Vad är det med vädret idag? Ena minuten är det snö, nästa sol, sen regn och hagel, sol igen och nu snöar det igen.
Aprilväder i maj. Krejzy!
Hamna du över fribeloppet eller? Så jäkla korkad regel det där är.
Löjligt, ett jävla hallå för vad, 2009 när man tog examen så givetvis börjar man ju arbeta efter studierna. Hålla på skicka in lönespec osv osv.. för vad, 1900:- extra att betala in. Vad kostade inte myndigheten att räkna fram att jag just skulle betala dessa småpotatisar
jaja, klart. det skapar jobb !
Är visst inga direkta krav för att vara fotbollsreporter heller. Man behöver absolut inte kolla matchen man skriver om.Kan inte va svårt att bli motorreporter på den tidningen =)
AUTOINDEX 2011-mest nöjda bilägare.
Topplistan med fjolårets placering inom parentes och märkets indexpoäng i fet stil
1 (1) Subaru 880
2 (2) BMW 858
3 (3) Toyota 853
4 (6) Mercedes 832
5 (4) Honda 827
6 (5) Audi 820
7 (7) Volvo 819
8 (8) Skoda 818
9 (10) Saab 800
10 (9) Mazda 803
11 (16) Mitsubishi 788
11 (13) Volkswagen 788
13 (11) Suzuki 783
14 (18) Nissan 779
14 (19) Opel 779
16 (16) Citroen 775
17 (11) Hyundai 774
18 (14) Kia 770
19 (20) Ford 700 -Johansson och jojoman ?
20 (15) Renault 700
21 (22) Seat 749
22 (21) Peugeot 742
Ingen som åker till Kristinehamn ?
Kan ju bero på att 99,5% av toyota-ägarna är + 70 bast och kör sin Toyaota Starlet 1 gång/vecka till affären för att köpa kaffe och suketter
Kolla hur många ggr din tråkiga Avenziz fått stryk mot min feta mondeo i test. Ok jag skulle inte köpa en fårrd privat (kanske en mustang eller gt-40) men att ha den några år som tjänstebil funkar
Anledningen till att de düska svindyra vagnarna ligger där uppe är att ägarna betalat så mycket att de inte kan med att gnälla för det skulle ju innebära att de betalat mycket för en dålig bil och då skulle ägaren framstå som dum helt enkelt
Har ni sett den här? Go video och go låt tycker jag
Gött mail i inboxen:
"Tjena, nu står det en nyservad, nybes Ducce och väntar på dig, när vill du hämta den?"
Tjoho! På torsdag är hon min!
En hoj åker på släp upp, och en annan kommer med hem. Förjävla smidigt att byta in. Ekonomiskt rätt? Nja...äääääääääääärrrrr1:an då ?
ps: grattis till en sjukt cool hoj ds.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |