Missar du inte en "0" nu? 30´000mil är ju inte med på det uppslaget..
Så jag behöver fylla på lite motorolja nu då?
Missar du inte en "0" nu? 30´000mil är ju inte med på det uppslaget..
Så jag behöver fylla på lite motorolja nu då?
Naj för fan! Olja är bara för mesar, tjöör utan vet ja!
Jag läste på zatzy att man kunde köra med torrsump. Måste man få bort all olja då, eller gör det nått om det finns några droppar kvar i motorn?
Kan jag göra det själv, eller ska jag åka till en verkstad och be dem att tömma motorn på olja?
Vanlig Yes diskmedel fungerar utmärkt till det du vill uppnå. Tensider i medlet löser snabbt och fint upp all ev olja som finns i motorn.
Det blir 795:- inkl moms (konsultavgift för rådgivning, billigare än Verkstad,*lååvar*)
Jag tror jag gjorde nått fel nu
Såg efteråt att det var Grumme diskmedel jag hällde i. Nu låter motorn konstigt!! Det är fullt av skum och bubblor under oljelocket, och jag tror att det som låter är ljudet från bubblorna som går sönder och ljudet ekar inne i motorn...
Måste det vara Yes diskmedel, eller skulle jag ha tömt ur oljan ur motorn först?
Jag behöver verkligen hjälp nu....bilen med!
Jag tror jag gjorde nått fel nu
Såg efteråt att det var Grumme diskmedel jag hällde i. Nu låter motorn konstigt!! Det är fullt av skum och bubblor under oljelocket, och jag tror att det som låter är ljudet från bubblorna som går sönder och ljudet ekar inne i motorn...
Måste det vara Yes diskmedel, eller skulle jag ha tömt ur oljan ur motorn först?
Jag behöver verkligen hjälp nu....bilen med!
Jag behöver också hjälp, min torrkoppling på hojen blev våt när jag tvättade hojen. Måste jag byta hela kopplingen nu då?
Räddas vad som räddas kan! Ta en vaskrensare och sen är det bara att börja jobba med att suga upp Grumme diskmedlet och hålla tummarna för att du inte allvarligt skadat motorn. Sen använder du Yes. YES. Lättare skador i motorn kan självläka OM du bara lyckas med att använda YES istället för Grumme.
Räddas vad som räddas kan! Ta en vaskrensare och sen är det bara att börja jobba med att suga upp Grumme diskmedlet och hålla tummarna för att du inte allvarligt skadat motorn. Sen använder du Yes. YES. Lättare skador i motorn kan självläka OM du bara lyckas med att använda YES istället för Grumme.
Det är ju en Volvo, så om jag häller i 2st stora flaskor Yes borde inte det neutralisera Grummes skitdiskmedel?
Fan, jag orkar inte med sånt här...igen!
Det är ju en Volvo, så om jag häller i 2st stora flaskor Yes borde inte det neutralisera Grummes skitdiskmedel?
Fan, jag orkar inte med sånt här...igen!
En volvo? Då löser du grummeproblemet enklast med att späda grumme-såpan med 2delar vatten och två delar sand.
Det gör susen, och rensar effektivt bort eventuella GRUMME-avlagringar från vevhuset.
Sand har jag haft i motorn sen den var ny, så det borde finnas kvar. Ska jag hälla i lite extra kanske?
Förstår du ens själv vad du försökt skriva i meningen ovan?Tänk om lite ja gick med sporthoj nyligen köp ny 125 nyligen
Billigt och bra! Bara att handla och sälja vidare för 60kkr, det är den ju lätt värd.http://www.blocket.se/ostergotland/Yamaha_R6___02_34240136.htm?ca=15&w=3
oootroligt välvårdad cykel !
Förstår du ens själv vad du försökt skriva i meningen ovan?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|