Spamtråd M+S

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
07 KTM Superduke
Har en fråga till Sh:s expertpanel...

Vad tror ni om priserna på lägenheter på norra älvstranden? Kommer det gå upp, ner eller ligga hyffsat samma närmsta året/åren? Svårt/omöjligt att svara på men det hade varit intressant att höra vad andra tycker.

Är nämnligen grymt sugen på att handla och det hade ju varit mindre skoj om dom får för sig att sjunka 30% precis efter :gnissla

Enligt min något grumliga kristallkula så lär du ju inte göra nån större förtjänst vid en ev. försäljning. Nu eller sedan.
Är det det inte schweindyrtt redan där?

Det är klart, en takterass är alltid en takterass om det är en sådan...

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Om mitt jävla rövhattshelvete till granne spelar sin dyngdåliga klassiska skithelvetesmusik inatt igen klockan kvart i tre ska jag fan skriva en arrj lapp i hans/hennes (inte så troligt?) trappuppgång.

:nomörcy :mad:

Nå nå, hur belv det med lappen? Ondskefull och arg eller ingen alls?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt

Vad tror ni om priserna på lägenheter på norra älvstranden? Kommer det gå upp, ner eller ligga hyffsat samma närmsta året/åren? Svårt/omöjligt att svara på men det hade varit intressant att höra vad andra tycker.

Är nämnligen grymt sugen på att handla och det hade ju varit mindre skoj om dom får för sig att sjunka 30% precis efter :gnissla
Tror och hoppas att det går ner. Betänkas ska göra att jag är ingenjör och inte speciellt inne i den däringa spekulativa och icke härledningsbara ekonomikalleankabranschen. Tillika är jag i köpartagen om något år, så det får gärna sjunka.

Nå nå, hur belv det med lappen? Ondskefull och arg eller ingen alls?
Den jäveln har hållt sig lugn, såhär långt. :5sure

ingen alls.. han är bara töff bakom skärmen och på jobbet :tummenupp
:internetszkrieger

Mycke snack och Halmstadbo-wannabee, alltså
Alla vill väl bo i Pure Gödsels fantastiska sommarstad? :bringsbackmemories

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

Jag tror krisen är på gång igen, då sänks räntan och köpfesten är i full gång igen nästa år :banana

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Jag tror krisen är på gång igen, då sänks räntan och köpfesten är i full gång igen nästa år :banana
Meckigt värre är det. Var hos en micklare idag, där blev man inte klokare. "Klart du schka ha taaaakvåning, bara å schlanta!". Ungefär.

Åh, det är jobbigt att leta lgh.. :gnissla

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Att det skulle sjunka 30% precis efter är nog inte så sannolikt tror jag. Stod en artikel i Metro idag att priserna är på väg ned lite. I genomsnitt har det sjunkit 3% i Göteborg. Hur det blir fortsättningsvis beror nog till stor del på euro-krisen och jänkarnas finans-problem.
Är i funderingarna på att köpa lägenhet med men jag kommer vänta någon månad eller två till och se läget då. :)

//spåkuleStyret

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Att det skulle sjunka 30% precis efter är nog inte så sannolikt tror jag. Stod en artikel i Metro idag att priserna är på väg ned lite. I genomsnitt har det sjunkit 3% i Göteborg. Hur det blir fortsättningsvis beror nog till stor del på euro-krisen och jänkarnas finans-problem.
Är i funderingarna på att köpa lägenhet med men jag kommer vänta någon månad eller två till och se läget då. :)

//spåkuleStyret

Jo, jag läste det med. Jag köper inte en lägenhet för att tjäna pengar på den, det är väl mest det att när man i framtiden säljer så vill man inte förlora en massa på den.

Men man får nog gära som du säger, vänta till efter nyår och se :)

Är ju lite nervöst med så här stora inköp, det dyraste man köpt innan är en sleten mc :gnissla

Enligt min något grumliga kristallkula så lär du ju inte göra nån större förtjänst vid en ev. försäljning. Nu eller sedan.
Är det det inte schweindyrtt redan där?

Det är klart, en takterass är alltid en takterass om det är en sådan...
Jo, det är väl ganska dyrt. Man får väl en 20kvm extra för samma pengar om man köper på annat ställe. Men har jag klarat mig bra på 24kvm nu ett par år ska det nog gå bra att klara sig på runt 40 med :)

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Den ständigt aktuella klåparen i mustasch.

Bråt to jo by den gode Johan.

Bifogat

• 198135_1620354755478_1434701481_31291128_1363228_n.jpg
    198135_1620354755478_1434701481_31291128_1363228_n.jpg
    26.5 KB · Visningar: 29
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...