Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Hittade du nån korsett??![]()
Du får försöka spana in mig i sommar..
![Kärlek :kär :kär](/img/smilies/love.gif)
Hittade du nån korsett??![]()
Italiano emozione, mecchanica dolci!Meckat bort lite plastsjok-nummerskylthållare. Tog ju bara 4 timmar med brickor,clips (som man tappar ner i bakramen nånstans), bort med hela bakkåpan, batteriet och fan och hans moster för att komma åt att koppla in el och att skuva fast nya hållaren![]()
Italiano emozione, mecchanica dolci!Får ta mig ner till gurasch och kolla, känns som att det är dags att provstarta.
![]()
Byta tändstift på en R6a.. Hur är det möjligt? Sitter ju aslångt ner i topplocket och trångt och fan är det också. Den skulle ju vara vårfärdig idag![]()
Dagens dagbok: Hjälpte en kollega tjöpa en monster i Smauland, 60 mil tewr och retewr, det var den söndagen det![]()
Är trångt som fan på min med, det funkar om jag skruvar loss kylaren och låter den hänga framåt i anslutningarna. Sedan var det en lång nyckel med i "verktygsfodralet"....sätter en insexnyckel i hålet och använder som handtag....hoppas det hjälper. Inte så jobbigt att ta av kylaren helt heller, så får man ny fräsch vätska i den samtidigt.
På grund av dom höga bensinpriserna måste vi trafikanter köra mycket snabbare en vanligt!..Å vi kommer få bromsa mycket mycket senare!!!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |