Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Hittade du nån korsett??
Du får försöka spana in mig i sommar..
Hittade du nån korsett??
Italiano emozione, mecchanica dolci! Får ta mig ner till gurasch och kolla, känns som att det är dags att provstarta.Meckat bort lite plastsjok-nummerskylthållare. Tog ju bara 4 timmar med brickor,clips (som man tappar ner i bakramen nånstans), bort med hela bakkåpan, batteriet och fan och hans moster för att komma åt att koppla in el och att skuva fast nya hållaren
Italiano emozione, mecchanica dolci! Får ta mig ner till gurasch och kolla, känns som att det är dags att provstarta.
Byta tändstift på en R6a.. Hur är det möjligt? Sitter ju aslångt ner i topplocket och trångt och fan är det också. Den skulle ju vara vårfärdig idag
Dagens dagbok: Hjälpte en kollega tjöpa en monster i Smauland, 60 mil tewr och retewr, det var den söndagen det
Är trångt som fan på min med, det funkar om jag skruvar loss kylaren och låter den hänga framåt i anslutningarna. Sedan var det en lång nyckel med i "verktygsfodralet"....sätter en insexnyckel i hålet och använder som handtag....hoppas det hjälper. Inte så jobbigt att ta av kylaren helt heller, så får man ny fräsch vätska i den samtidigt.
På grund av dom höga bensinpriserna måste vi trafikanter köra mycket snabbare en vanligt!..Å vi kommer få bromsa mycket mycket senare!!!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|