Spamtråd M+S

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det är ju ett lejon i fronten ju, nästan som en stegrande häst. Hmm skitsvårt att välja, v70 känns ju så tråkigt, kanske v60, den är fin men den är lite liten för allt krafs jag ska ha med tror jag.
Fast, du har ju rätt, den är jädra fin, V70 även med senaste "facelift" är ju sjukt trökig och V60 är lite trång. Allt annat än Passat är bra. :) Har du prövat Håndaj i40? Rätt okej på utsidan, plastig och rymdraketig på insidan. Dock aldrig tjört någon, bara åkt med.

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Förstår mig inte på min hoj, undra om hon är sur på mig.

Sista turen förra året så flög mitt kedjelås åt fasiken men viste inte om det, stälde in den inför vinnterförvaring & till våren körde jag hojen 3km till bostaden för tänkte ge den lite kärlek :rolleyes:

Bytte drevpacket blandanat, när jag skulle bytta det hitta jag inte kedjelåset tills jag såg att det var borta, vilken tur man haft att inte ytersta länken hoppat av.

Montera nya drevpacketet o kedjelåset åt rätt, va ute på en runda för ett tag sen men blev inte så lång, va kallt o såg att nya kedjan töjt ut sig rejält så va lika bra o köra hem, väll hemma skystera jag kedjan o sen har jag låtit den stå, idag kände jag lite på kedjan o den va lite för hårt spänt så tänkte lika bra att få lite större spel o till min förvåning är kedjelåset borta, man kan nästan undra att det vart en råtta framme o pillat bort låset :va

2 turer med 2 olika kedjor & 2 gånger på raken hoppar låset bort, vad är det frågan om.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Måtte jag bli kvitt denna domedagsinfluensaförkylning nån jefla gång, jag klättrar på väggarna efter snart en vecka i dödsbädden :mad:

Å fint väder ute är det också :gråta

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...