Spamtråd M+S

Smartswede

med skrapade cylindrar
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
BMWs
Aahhhh!!! Gött med sol å värme! :tummenupp
Härligt att höra och se hojjar mullra runt i stan :yoparty

Länge sedan jag huserade här på SH. Ser det är många kändisar kvar här :)

Hoppas att kunna komma igång lite med MC åkning denna säsongen (vart sjukskriven och sjukpensionär nu i snart 5år).

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Inbrott

Lite inbrott i garaget inatt, packet försökte få med sig Hondan men misslyckades. Däremot stövlar, Alpinestars handskar, ryggskydd, bröstplatta, hjälm Arai RX7 röd och Thor Quadrant blå/vit.

Om någon ser dessa hjälmar på byn, vänligen meddela mig, 0733-632511. Har behov av att få förklara för gossarna att så får man inte göra.

thorquadbiograynavy.jpg arairx7.jpg

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Fins det nån klassiskt fin hojväg i Göteborgstrakten med ett fint fik längs sträckan? Jag ska ut och skjutsa en göteborgska imorgon lördag och behöver tips :)

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Fins det nån klassiskt fin hojväg i Göteborgstrakten med ett fint fik längs sträckan? Jag ska ut och skjutsa en göteborgska imorgon lördag och behöver tips :)

190 mot sollebrunn körde vi till nossebro veteranmarknad idag, brobackens fik är mc tätt och gott!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Kolla upp sjön Lygnern som ligger vid Kungsbacka. Går massor av vägar runt den. Alla är bra.

Lycka till med damen! ;)

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Är det någon som har en Aprilia V4 Tuono man skulle kunna komma och kolla lite på? Är sugen på att köpa en men kom på att jag aldrig sett en på riktigt..

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Är det någon som har en Aprilia V4 Tuono man skulle kunna komma och kolla lite på? Är sugen på att köpa en men kom på att jag aldrig sett en på riktigt..

Jag är en av de lyckligt lottade :banana

Annars har väl Wheels for you i mölndal någon hemma kanske eller Probike i Mölndak bredvid yamaha center.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Jag är en av de lyckligt lottade :banana

Annars har väl Wheels for you i mölndal någon hemma kanske eller Probike i Mölndak bredvid yamaha center.

Den jag var sugen på blev såld.. Så typiskt, varit på blocket någon vecka och när man väl ringer på den är den såld :huvet

Från början var jag inne på en lite äldre Superduke, men det känns som att Tuonon är i en annan liga. Iofs har jag inte kört någon av dom. Men visst är det så?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Den jag var sugen på blev såld.. Så typiskt, varit på blocket någon vecka och när man väl ringer på den är den såld :huvet

Från början var jag inne på en lite äldre Superduke, men det känns som att Tuonon är i en annan liga. Iofs har jag inte kört någon av dom. Men visst är det så?

Jag har inte kört någon Superduke men Tuonon vinner alla tester. Superduken är lättare att köra bakhjulet med om det är Är det roligaste man vet :)
Tuonon motorkaraktär är rätt spetsig nämligen, går som ett spjut och chassit är grymt, ljudet underbart, quickshiftern fantastisk osv. Provkör en, du kommer bli såld och hojen du provkör med :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår