Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Man kanske skulle gå på Transformers ikväll? den ska ju tydligen va en höjdare säger de...3044861Tacka vet jag Talladega Nights![]()
Man kanske skulle gå på Transformers ikväll? den ska ju tydligen va en höjdare säger de...3044861Tacka vet jag Talladega Nights![]()
Man kanske skulle gå på Transformers ikväll? den ska ju tydligen va en höjdare säger de...![]()
Jo men ja fick ju inge svar, och ja hade inte hunnit till halv tio ens, måste reda ut lite saker med farsan först mm, och det kan ta tid... believe me....3044897Den vill jag också se!
Läste jag inte i körtråden att du skulle ut o köra nu?![]()
Jo men ja fick ju inge svar, och ja hade inte hunnit till halv tio ens, måste reda ut lite saker med farsan först mm, och det kan ta tid... believe me....
Vilka vill se Transformers ikväll då? Tar vi 21 bion så kan man ju köra en sväng och sen avsluta vid bion![]()
Man kanske skulle gå på Transformers ikväll? den ska ju tydligen va en höjdare säger de...![]()
Jag visste det, erkän att ni saknar mina listor ibland3044923Låter som en jävligt bra idé![]()
En klassisk lista a la blomman kanske vore på sin plats![]()
En vecka till Alanya bokad, åker på söndag![]()
Hur länge blir du borta? 3 månader vore ju inte fel...
Åker på fredag jag, fast inte dit =)
Det verkar bli date ikväll3045145Jag är på!
Listan för ikväll 21.30 Transformers på Bergakungen (SF)
1. Blomman
2.Paser
3.
4.
Var ska du?
Det verkar bli date ikväll:
![]()
![]()
Ja nu va det ju av dem på bilden bedömingen gjordes och uteslutande tjejerna så fans det bara en kvar3045310Poznan, Polen.
Skulle kört hoj ner med damen, men hojen e ju såld, så det blir flyg istället!
Damens släkt bor där, ska tydligen vara en fin stad, och de hade omkring 30grader förra veckan!
Med han den där "långe snygge"?
Hade gärna följt med er och "övervakat", men har fullt upp resten av veckan.
Jag fick för övrigt aldrig några transformers när jag var liten, men filmen verkar vara bra gjord, det lilla jag sett av den!![]()
Poznan, Polen.
Skulle kört hoj ner med damen, men hojen e ju såld, så det blir flyg istället!
Damens släkt bor där, ska tydligen vara en fin stad, och de hade omkring 30grader förra veckan!
För greker är ju bättre3045353Jag funderade också på att ta en hojsemester i Polen men efter jag varit där så kom jag fram till att vägarna inte var tillräckligt bra, iaf inte där jag var.
Mmmm... Polen => Zywiec => Törstig. Gôtt!
Nu har mina arbetskamrater skrämt upp mig med vad turkar brukar göra med blonda tjejer så nu ångrar jag att vi inte tog Rhodos i stället...![]()
För greker är ju bättre![]()
![]()
Tycker iaf att de är någorlunda hanterbara. Vi får se, det går säkert skitbra![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |