hållundan
Emozione!
And I like it!Äsch, nu tar du väl i. Hur ska du annars ta dig till jobbet när polisen snott ditt körkort för fortkörning med mc.
Ja just det, du har ju ingen hoj.
And I like it!Äsch, nu tar du väl i. Hur ska du annars ta dig till jobbet när polisen snott ditt körkort för fortkörning med mc.
Ja just det, du har ju ingen hoj.
And I like it!
Nu har du längre näsa än Pinocchio!
Sjukt efter, men jag lackade i Älvängen eller Ale, eller var fanken det var någonstans. CK lackering eller något sådant hette det. Billigt och bra.
Han lever i förnekelse helt klart, fast så här års och ca 69% av den svenska sommaren är det bajsväder iofs...
Nu har du längre näsa än Pinocchio!
Ja!!1fast så här års och ca 69% av den svenska sommaren är det bajsväder iofs...
får kolla närmare på det
danke och julgod till dig
Men sluta åk buss !
Bara dåliga människor åker buss. Utförsäkrade tokkärringar och socfall som lever på kattmat. Och en å annan fattig korkad svetsare som mig. Som hellre tar vagnen än sitter i bilkö genom stan varenda jävla dag med massa nötter som måste fått körkortet i flingpaketet. KLÖÖÖK FÖR ALLT OCH ALLA, JORDEN BORDE GÅTT UNDER FÖR LÄNGESEEEN!
Nej, inte bara dåliga människor. Jag åker ju buss ju. Tack vare detta är det ju en vettig person på den bussen.
Du har säkert också gjort nåt dåligt nån gång. Typ petat dig i näsan offentligt, znattat godis eller ljugit. Alltså en dålig människa, fast på 40bussen i pruttlukten för evigt. Inga julklappar kommer du få heller! Jag ska gå marsch i säng utan kvällsmat och tvätta munnen med tvål idag för jag svor i morse
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|