Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Min granjävel som jag tjöpte för 500 bagis barrar redan.:mad:
Skulle tagit en i nyhuggen i skogen hemma hos föräldrarna istället. Gratis!:huvet

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Men sluta åk buss !

Bara dåliga människor åker buss. Utförsäkrade tokkärringar och socfall som lever på kattmat. Och en å annan fattig korkad svetsare som mig. Som hellre tar vagnen än sitter i bilkö genom stan varenda jävla dag med massa nötter som måste fått körkortet i flingpaketet. KLÖÖÖK FÖR ALLT OCH ALLA, JORDEN BORDE GÅTT UNDER FÖR LÄNGESEEEN! :D

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Bara dåliga människor åker buss. Utförsäkrade tokkärringar och socfall som lever på kattmat. Och en å annan fattig korkad svetsare som mig. Som hellre tar vagnen än sitter i bilkö genom stan varenda jävla dag med massa nötter som måste fått körkortet i flingpaketet. KLÖÖÖK FÖR ALLT OCH ALLA, JORDEN BORDE GÅTT UNDER FÖR LÄNGESEEEN! :D

Nej, inte bara dåliga människor. Jag åker ju buss ju. Tack vare detta är det ju en vettig person på den bussen.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Nej, inte bara dåliga människor. Jag åker ju buss ju. Tack vare detta är det ju en vettig person på den bussen.

Du har säkert också gjort nåt dåligt nån gång. Typ petat dig i näsan offentligt, znattat godis eller ljugit. Alltså en dålig människa, fast på 40bussen i pruttlukten för evigt. Inga julklappar kommer du få heller! Jag ska gå marsch i säng utan kvällsmat och tvätta munnen med tvål idag för jag svor i morse

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Du har säkert också gjort nåt dåligt nån gång. Typ petat dig i näsan offentligt, znattat godis eller ljugit. Alltså en dålig människa, fast på 40bussen i pruttlukten för evigt. Inga julklappar kommer du få heller! Jag ska gå marsch i säng utan kvällsmat och tvätta munnen med tvål idag för jag svor i morse

Shitt, är du och jag dömda att åka buss för att vi syndat tidigare i livet?
Då får vi hoppas på global uppvärming så man kan köra hoj året runt.

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Nu är klappjävlarna inslagna, glöggen och ginen uppdruckna. Snart är det julafton, God Jul på er alla!

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring