Spamtråd M+S

Någon som vet vart man kan få tag på en sån här i Göteborg och vad den kallas? Saken som kopplar sladden till minuspoolen! Elaffär eller kan biltema ha något?

Min ville inte vara med längre!

Edit. Löst

Bifogat

• 20130502_120354.jpg
    20130502_120354.jpg
    223.9 KB · Visningar: 78
Last edited:
Då var det dags för besktning igen för gamla Bettan. Istället för att skapa en ny tråd (hittade nån från 2010) så skriver jag här. Några nya stationer man bör undvika eller är Sisjön eller Partille fortfarande att föredra? Jag har vart i Kungsbacka förra gången U A, men det hade varit skönt med ett närmre ställe.

Då var det dags för besktning igen för gamla Bettan. Istället för att skapa en ny tråd (hittade nån från 2010) så skriver jag här. Några nya stationer man bör undvika eller är Sisjön eller Partille fortfarande att föredra? Jag har vart i Kungsbacka förra gången U A, men det hade varit skönt med ett närmre ställe.

Sisjön har jag aldrig haft problem med, inte heller Backa. Funkar hojen som den ska så är det ju inga problem.

Sitter och slö tittar på VH1 classic och ser "Miami sound machine", sån jävla skit. Detta var vi tvugna att se på MTV förr i tiden. Men det är faktiskt bättre än det dom visar på MTV nu förtiden.
Det är ju musikvideos oavsett det är dålig eller bra.

Håll i hatten! Vaffan har ni gjort med denna tråd? Ingenting!

Passpå, jag kanske är pågång tillbaka igen. Men först, ett inlägg här, sen en ny tråd till alla hjemmefixare (tipz för att bügga trall).

ere fredag förresten, LR?

Ganska coolt å se en 15-årig tös hoppa en25-30 m på Lilla Edets crossbana å växla innan hon landar för att ta följande kurva... Själv håller man rätt hårt i styret under sina småskutt.:lol

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick