Fyfan, jag ger upp, går ju inte ta sig ut ur stan. Jag får jobbe hemifrån istället.
Det är väl bara att brassa hevet?![]()
Jag hade inga problem att ta mig till jobbet idag![]()
Fyfan, jag ger upp, går ju inte ta sig ut ur stan. Jag får jobbe hemifrån istället.
Nä köer överallt och jag skulle ända upp till strömstad idag men det är nu ombokat.
Mötte Box deliviery i fm. Är lite impad över att dom kör i sånt skitväder också![]()
En fågel viskade i mitt öra i morse att Fabbe skulle köra sin hoj till verkstaden idag för ett packboxbyte.
Hoppas K7:an funkar bra i snöslasket.![]()
Det är väl bara att brassa hevet?![]()
Jag hade inga problem att ta mig till jobbet idag![]()
Inte jag heller, det var lite halt där snön låg kvar och bilar kört, men TT'n tog sog fram ändå!
Inte jag heller, det var lite halt där snön låg kvar och bilar kört, men TT'n tog sog fram ändå!
En fågel viskade i mitt öra i morse att Fabbe skulle köra sin hoj till verkstaden idag för ett packboxbyte.
Har du spikdäck på idag?
Oj, undra hur det gick?Kan inte vart någon kul upplevelse det..
Det var nån som frågade om jag kunde komma med kärra och köra honom...![]()
Höhö, det gick som smort! Förutom att ja la cykeln på en oplogad hög med snö utanför garaget när ja skulle lägga ner nycklarna i fickan. Hade inte ens fått startat hojen ännu![]()
Jag var så jävla mån om att se till att hjulen hade någorlunda fäste, och tänkte inte alls på vart jag satte ner fossingarna själv![]()
Men snacka om ett snyggt avtryck i snön!
Körningen i sig var inga problem
edit, det hände alltså ingenting med hojen
Tänkte jag skulle utnyttja spam-tråden för första gången.
Tog mitt B-körkort 20060324, dvs 2 år sedan. Tog hojkort 20060906, samma dag som jag fyller år, och min fråga till er är då: prövotiden finito för motorcykeln också? Eller får jag en ny prövotid iom att jag tog hojkortet senare?
Jag ringde till vägverket och kollade med en tjej där som sa att hon var osäker, dock så sa hon att jag inte har någon prövotid. Så jag tänkte kolla om någon på sporthoj kanske vet bättre?
Ciao.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |