Godnatt![]()
Mycket manlig kärlek![]()
PS. jag har lite kort på dig som jag inte lagt ut på FB. Skickar dem nån annan dag![]()
Bara manlig kärlek.Nej, nu blev det fel.
5. Pinky![]()
Spöket Laban ringde och ville ha tillbaka sin bild du!![]()
Duktigt att jag dricker vatten iaf, betyder att jag har vart på toppen och vänt! Kul med bilder hur som helst.
EDIT: Bild på något av mina och Bosses hångel efterlyses.
(tack för festen ännu en gång Jessan)
Jag undviker den, känns bara jobbigtSkulle ta ett par skor förut och fick en hel hög över mig
Och tack så jättemycket för att ni sätte på det där motorcykelmärket på min SH-tröja, det blev verkligen inte alls fint
Nu käkar jag ost och kex (inget vin!) och det är gryyyymt gott
Ni är så snälla
Tack själv!!
Jag tror att du har glömt en tröja hos mig![]()
Och tack så jättemycket för att ni sätte på det där motorcykelmärket på min SH-tröja, det blev verkligen inte alls fint![]()
Duktigt att jag dricker vatten iaf, betyder att jag har vart på toppen och vänt! Kul med bilder hur som helst.
Jag är en smutzig jeffel muahahahaha
Jag råkkar fett på utlämningen nu, men min mage håller på att säga upp sig, bubbla och vara arg. Fullt med folk. Vet du var dasset ligger? Jag hittar det inte och jag kan inte klubba på mattorna direkCt![]()
Jag råkkar fett på utlämningen nu, men min mage håller på att säga upp sig, bubbla och vara arg. Fullt med folk. Vet du var dasset ligger? Jag hittar det inte och jag kan inte klubba på mattorna direkCt![]()
Jag kan inte avvara en telefonlinje just nu, upptagen kille vettulaOm det är akut kanske du skulle ringa istället..?![]()
Var det inte du som kunde hålla dig i 4 dagar
![]()
Nice try, men det var väl en grogg av nå slag va?
Har (tyvärr) ingen bild på ditt o Bosses hångel. Men fick iaf se det live!![]()
Ingen blyg kille du inte..![]()
Jag lyckades lokalisera faciliteterna i sista stund, tvisatan vilken tur det var. Han med mattorna hade ju inte blitt glaer annarsFiffan!
Ska du klubba får du ta med dig datorn
Prova att gå rakt genom stora ingången o sen rakt fram. Där finns två mycket utsökt fina hålor att lägga rester i. capisch?
SuperDuke? Fan va fräckt!Snart, mycket snart går det på 2 hjul igen![]()
Snart, mycket snart går det på 2 hjul igen![]()
SuperDuke? Fan va fräckt!
Edit: 54103,68kr. 3005,76mil. 404 resor.![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X