Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
:trött

Helt meningslöst att bli sådär fettrött igår när Arsenal ÄNDÅ blev bestulna på avancemang i CL. :mad:

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Här är det hoj-väder, lite kallt bara (+5) :)

Är i Blekinge nu och här är det sol :tummenupp

Krymt!

Du får hänga med på slangskola nånstans där dom inte har kamera (arken har kamera) så Pålisen slipper komma o prata med oss :gnissla

jag vill hänga på, jävla skit att jag ska behöva jobba när ni är ute å leker :huvet

Bosse nämnde att Polisen heja på när ni uiiilllaaa, va dom arga?

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Krymt!

Du får hänga med på slangskola nånstans där dom inte har kamera (arken har kamera) så Pålisen slipper komma o prata med oss :gnissla
Fiffan, till och med jag fick en tillsägelse för att jag slangade som en vilde :arjpålis
Här är det hoj-väder, lite kallt bara (+5) :)
Någon har stängt av värmen här idag så jag står i den fuktiga kylan helt ensam och väntar på att ingen ska komma. Pra dag på jåbbet!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
jag vill hänga på, jävla skit att jag ska behöva jobba när ni är ute å leker :huvet

Bosse nämnde att Polisen heja på när ni uiiilllaaa, va dom arga?

Aah, men jag blev lite blyg när Pålisen kom. Åkte och rastade snabeln då :rolleyes:

Fiffan, till och med jag fick en tillsägelse för att jag slangade som en vilde :arjpålis

Någon har stängt av värmen här idag så jag står i den fuktiga kylan helt ensam och väntar på att ingen ska komma. Pra dag på jåbbet!

Jag har video på när du tjör som en jeffla aoutlåå! :yoparty

Vem väntar du pårah?
Ställ upp dörra o gå sätt dig på ett fik :D

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008

:pannkyss

Tror fan att nån har stängt av värmen här också :mad:
Vill hem till soffan, filten o tvn.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Aah, men jag blev lite blyg när Pålisen kom. Åkte och rastade snabeln då :rolleyes:

Jag har video på när du tjör som en jeffla aoutlåå! :yoparty

Vem väntar du pårah?
Ställ upp dörra o gå sätt dig på ett fik :D

Snubbar som ska ha sina krejjer, du vet. Men inte kom det någon! :mad:

Ringde och snakka med en kille som skulle ha lite dynga men han hade inte tid (jag har inte tid med honom heller f.o.m nu, typ) och en annan kille som hade ropat in ett par skåp men dem ville han inte ha längre serru. Sen kom Janne med lite bra ideer och ville prata sig lite, sen kom Erland från Nässjö(?) och skulle ha sig lite bil och lunch, sen kom Ola på att man kan köra lite inspirerad egenpåhittad åffrowdkörning med en standard motviktstruck och körde fast duktigt i leran, bara att gräva loss... Fiffan tvi och satan vad den satt en stund :gnissla.

Sen städa, lyft runt lite järnskrot och lite så... Jag lyckades fylla den delen av dagen iaf. Ingen fika dock :(.

Nu är det renodlat kontorsarbeitung som står på schemat, jag gillar Olas kontor ;)

Last edited:

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
gha, jag orkar inte mer... vill gå hem. Jävla skitdag. Vissa dagar ska man faan inte gå upp...

Snacka om att göra bort sig som en jävla idiot. Bokade kundbesök i Karlstad. Allt frid och fröjd med det och inte så konstigt.
Steg upp 5:30 för att hinna tåget. Gick upp, duschade och strök en skjorta och gav mig iväg. Hann precis tåget och fick en bra plats.

Steg av tåget 1h30min senare och började gå mot mitt kundbesök, ute i god tid (trodde jag).

Tittar upp och läser skylten ovanför spåret "Välkommen till Skövde" :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Värsta söta Sara från Front ringde precis.

Det här blir ju enkelt tänkte jag som själv varit i branchen.

Mitt -"Jag har precis varit köpt mig 6 par ascoola paketvärmare med döskallar på", som jag tänkte var ett säkert svar för att slippa behöva svara -Aah, -Aah, -Aah på själva telefonbokningen sen klarade hon sig genast undan eftersom dom numera även säljer strumpor :mad:

Hon var rolig att prata med. Eller så var hon bara artig och skrattade åt mig när jag drog mitt -Vet du var man brukar säga om killar med stora fötter?-skämt.

Hon ville bara svara på frågan om hon hade tjur om jag tog emot ett par strumpor, jag ville egentligen veta om hon hade velat att hennes, om hon nu hade en, pojkvän skulle bli snygg i dom här fotfodralen. Självklart ljög hon och jag gick på det.

Mjaha, nån som vill tjöpa belliga strumpor om nån vecka eller två? :gnissla

gha, jag orkar inte mer... vill gå hem. Jävla skitdag. Vissa dagar ska man faan inte gå upp...

Snacka om att göra bort sig som en jävla idiot. Bokade kundbesök i Karlstad. Allt frid och fröjd med det och inte så konstigt.
Steg upp 5:30 för att hinna tåget. Gick upp, duschade och strök en skjorta och gav mig iväg. Hann precis tåget och fick en bra plats.

Steg av tåget 1h30min senare och började gå mot mitt kundbesök, ute i god tid (trodde jag).

Tittar upp och läser skylten ovanför spåret "Välkommen till Skövde" :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

Hahahaha, fan va surt.

Blev det bulle till värmland då? :va

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Värsta söta Sara från Front ringde precis.

Det här blir ju enkelt tänkte jag som själv varit i branchen.

Mitt -"Jag har precis varit köpt mig 6 par ascoola paketvärmare med döskallar på", som jag tänkte var ett säkert svar för att slippa behöva svara -Aah, -Aah, -Aah på själva telefonbokningen sen klarade hon sig genast undan eftersom dom numera även säljer strumpor :mad:

Hon var rolig att prata med. Eller så var hon bara artig och skrattade åt mig när jag drog mitt -Vet du var man brukar säga om killar med stora fötter?-skämt.

Hon ville bara svara på frågan om hon hade tjur om jag tog emot ett par strumpor, jag ville egentligen veta om hon hade velat att hennes, om hon nu hade en, pojkvän skulle bli snygg i dom här fotfodralen. Självklart ljög hon och jag gick på det.

Mjaha, nån som vill tjöpa belliga strumpor om nån vecka eller två? :gnissla

Hahahaha, fan va surt.

Blev det bulle till värmland då? :va

Hoppade bullen, ringde återbud (tro att hon skrattade åt mig) och tog första bästa X2k hem. Rolig dag, not

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
tråååååååååååååååååååååkigt! jepp de har jag! Sitter på joppet och gör inte noenting!
va t norge på anställningsintervju igår så nu har man ju fetaste beslutsångesten om hur man ska göra, va kvar på hotellet och tjäna ekkligt lite pengar, eller åka t norge och tjäna mera pengar ett tag :S
Visst tusan kan man lyckas flytta utan bil? :D Annars måste jag sälja hojjen :huvet

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
tråååååååååååååååååååååkigt! jepp de har jag! Sitter på joppet och gör inte noenting!
va t norge på anställningsintervju igår så nu har man ju fetaste beslutsångesten om hur man ska göra, va kvar på hotellet och tjäna ekkligt lite pengar, eller åka t norge och tjäna mera pengar ett tag :S
Visst tusan kan man lyckas flytta utan bil? :D Annars måste jag sälja hojjen :huvet

Klart du kan flytta utan bil. Kan ju inte sälja hojen ju.

Hör av dig om det är något jag ev. kan hjälpa dig med. Ska ju själv flytta till Norge snart, bara jag hittar en lägenhet på rätt ställe i Oslo så...

Hoppas det gick bra med din intervju och de erbjöd snuskigt mycket NOK :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska