Krymt!
Du får hänga med på slangskola nånstans där dom inte har kamera (arken har kamera) så Pålisen slipper komma o prata med oss![]()
Låter jävligt bra!
A-krossen funkar väl fortfarande?
Krymt!
Du får hänga med på slangskola nånstans där dom inte har kamera (arken har kamera) så Pålisen slipper komma o prata med oss![]()
Låter jävligt bra!
A-krossen funkar väl fortfarande?
Jo, det borde vara ett säkert alternativ. Det värsta om kan hända är väl att Ravedancer kommer ner med sin Fiddy, men det får väl vara ok då![]()
Bara att hoppas på bra väder nästa vecka då![]()
Det kan du ju hoppas på, just nu snöar det i Sthlm![]()
Här är det hoj-väder, lite kallt bara (+5)![]()
Krymt!
Det kan du ju hoppas på, just nu snöar det i Sthlm![]()
Är i Blekinge nu och här är det sol![]()
Fiffan, till och med jag fick en tillsägelse för att jag slangade som en vilde :arjpålisKrymt!
Någon har stängt av värmen här idag så jag står i den fuktiga kylan helt ensam och väntar på att ingen ska komma. Pra dag på jåbbet!Här är det hoj-väder, lite kallt bara (+5)![]()
jag vill hänga på, jävla skit att jag ska behöva jobba när ni är ute å leker![]()
Bosse nämnde att Polisen heja på när ni uiiilllaaa, va dom arga?
Fiffan, till och med jag fick en tillsägelse för att jag slangade som en vilde :arjpålis
Någon har stängt av värmen här idag så jag står i den fuktiga kylan helt ensam och väntar på att ingen ska komma. Pra dag på jåbbet!
Fiffan, till och med jag fick en tillsägelse för att jag slangade som en vilde :arjpålis
Någon har stängt av värmen här idag så jag står i den fuktiga kylan helt ensam och väntar på att ingen ska komma. Pra dag på jåbbet!
Aah, men jag blev lite blyg när Pålisen kom. Åkte och rastade snabeln då
Jag har video på när du tjör som en jeffla aoutlåå!![]()
Vem väntar du pårah?
Ställ upp dörra o gå sätt dig på ett fik![]()
Nu är det renodlat kontorsarbeitung som står på schemat, jag gillar Olas kontor![]()
gha, jag orkar inte mer... vill gå hem. Jävla skitdag. Vissa dagar ska man faan inte gå upp...
Snacka om att göra bort sig som en jävla idiot. Bokade kundbesök i Karlstad. Allt frid och fröjd med det och inte så konstigt.
Steg upp 5:30 för att hinna tåget. Gick upp, duschade och strök en skjorta och gav mig iväg. Hann precis tåget och fick en bra plats.
Steg av tåget 1h30min senare och började gå mot mitt kundbesök, ute i god tid (trodde jag).
Tittar upp och läser skylten ovanför spåret "Välkommen till Skövde"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Värsta söta Sara från Front ringde precis.
Det här blir ju enkelt tänkte jag som själv varit i branchen.
Mitt -"Jag har precis varit köpt mig 6 par ascoola paketvärmare med döskallar på", som jag tänkte var ett säkert svar för att slippa behöva svara -Aah, -Aah, -Aah på själva telefonbokningen sen klarade hon sig genast undan eftersom dom numera även säljer strumpor![]()
Hon var rolig att prata med. Eller så var hon bara artig och skrattade åt mig när jag drog mitt -Vet du var man brukar säga om killar med stora fötter?-skämt.
Hon ville bara svara på frågan om hon hade tjur om jag tog emot ett par strumpor, jag ville egentligen veta om hon hade velat att hennes, om hon nu hade en, pojkvän skulle bli snygg i dom här fotfodralen. Självklart ljög hon och jag gick på det.
Mjaha, nån som vill tjöpa belliga strumpor om nån vecka eller två?![]()
Hahahaha, fan va surt.
Blev det bulle till värmland då?![]()
tråååååååååååååååååååååkigt! jepp de har jag! Sitter på joppet och gör inte noenting!
va t norge på anställningsintervju igår så nu har man ju fetaste beslutsångesten om hur man ska göra, va kvar på hotellet och tjäna ekkligt lite pengar, eller åka t norge och tjäna mera pengar ett tag :S
Visst tusan kan man lyckas flytta utan bil?Annars måste jag sälja hojjen
![]()
Kan du inte lasta in hojen i bilen och ha med dig när du är ute och jobbar?![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X