Jag är fortfarande rätt sliten
Jag är fortfarande rätt sliten
1190 RC8 R förr 206 500 kr nu 142 500 kr spara 64 000 kr
1190 RC8 R Track 159 900 kr Ny modell
undra hur beg.marknaden kommer att se ut för dessa maskiner iår
1190 RC8 R förr 206 500 kr nu 142 500 kr spara 64 000 kr
1190 RC8 R Track 159 900 kr Ny modell
undra hur beg.marknaden kommer att se ut för dessa maskiner iår
Ansiktsboken är braÄr filmen om anisktsboken bra
eller
The other guys
Krazy!Fick bli mc-premiär idag. Funkade rätt bra trots abnorma mängder grus och is på sina ställen
Jag fick mitt nuvarande jobb trots att jag inte hade examensbevis (bara en mekanikkurs som slaskade ). Statuerade detta klart och tydligt på intervjun och fick således en rätt fet morot att verkligen lösa kursen i efterhand, efter lite pikar och påtryckningar från mina kollegor.Jävla skit
Missade en tenta som jag skrev i julas. Nästa gång den går är i augusti, skolan slutar i maj. Kan man söka jobb fast man har en kurs efter sig?
Krazy!
Credd till dig!
Jag fick mitt nuvarande jobb trots att jag inte hade examensbevis (bara en mekanikkurs som slaskade ). Statuerade detta klart och tydligt på intervjun och fick således en rätt fet morot att verkligen lösa kursen i efterhand, efter lite pikar och påtryckningar från mina kollegor.
Tänk dock på att verkligen köra på att få klarat kursen så du får ut ditt examensbevis. Vet många som sökt och fått jobb med en slaskande kurs, och sedan har de blivit bekväma och inte plockat ut examen.
I min värld är det ju rätt waste att lägga en jefla massa år och deg på plugg för att inte göra klart skiten.
Tack för svaret!
Jo, klara den kommer/ska jag göra. Var två slarvfelspoäng ifrån.. Tog du upp det först på intervjun att du inte klarat kursen eller du skrev det redan i ansökningen?
Nä, snackade om det på intervjun.Tack för svaret!
Jo, klara den kommer/ska jag göra. Var två slarvfelspoäng ifrån.. Tog du upp det först på intervjun att du inte klarat kursen eller du skrev det redan i ansökningen?
Präsis!Ta inte upp det innan intervjun...
...det är ganska vanligt att man ligger efter en kurs så ingen kommer att ramla baklänges över den nyheten. Bättre att vara ärlig, men det räcker med att vara det på intervjun.
Lycka till!
Ta inte upp det innan intervjun...
...det är ganska vanligt att man ligger efter en kurs så ingen kommer att ramla baklänges över den nyheten. Bättre att vara ärlig, men det räcker med att vara det på intervjun.
Lycka till!
Nä, snackade om det på intervjun.
Präsis!
Tackar för svaren!
:erefredaglr?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha