Skulle aldrig våga låna en sån raritet. Om nåt händer med den är det ju bara att lämna landet direkt.
Men jag gläds å dina vägnar. Känslan måste ju vara ungefär som att äga en Dodge Viper.
en brutal penisförlängare som få klarar av att hantera?
Skulle aldrig våga låna en sån raritet. Om nåt händer med den är det ju bara att lämna landet direkt.
Men jag gläds å dina vägnar. Känslan måste ju vara ungefär som att äga en Dodge Viper.
Ahhh, det var mycket snajsigare väder i Gent än i den här jefla stan.
Ädit: Freitag!
Ahhh, det var mycket snajsigare väder i Gent än i den här jefla stan.
Ädit: Freitag!
Har en fråga till det allvetande sporthojsfolket!
Jag har två hyllor som sitter limmade på en glasruta... hur får man bort dom? Finns det nått lösningsmedel som är extra bra eller så som man bör använda sig av?
Thinner?![]()
Haha, nej men serriöst! Jag måste få bort dom utan att skada glasrutan bakom.... så någon form av lösningsmedel behöver det nog vara???Provat borra?![]()
Haha, nej men serriöst! Jag måste få bort dom utan att skada glasrutan bakom.... så någon form av lösningsmedel behöver det nog vara???
Jag vet inte, men det känns som T-röd är lite för klent...bensin / t-röd?
o ett rakblad / mattkniv
kanske kan funka?
Funderar lite på vad det är för hyllor och vad det är för klister om det nu suttit där och haft pryttlar på sig utan att lossna av sig självt?![]()
Jag vet inte, men det känns som T-röd är lite för klent...
Jag har ingen aning om vad dom har använt för lim för att få dit dem, men det är liksom trekantiga glaskonsoler som är limmade på glasrutan, och sen ligger det en glasskiva på, och dom håler för ganska mycket![]()
Jag vet inte, men det känns som T-röd är lite för klent...
Jag har ingen aning om vad dom har använt för lim för att få dit dem, men det är liksom trekantiga glaskonsoler som är limmade på glasrutan, och sen ligger det en glasskiva på, och dom håler för ganska mycket![]()
Paser, jag har suttit större delen av dan (med liite jobb emellan) och plöjt igenom motard-tråden från förra året och det muntrar upp rejält![]()
men h-e vad sugen man blir på att köra...![]()
Varmluftspistol kanske går?![]()
Haha, jodå det finns allt!Hårspray och en tändare borde ju finnas till hands, antar att det är salongen det gäller![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |