Man måste vara tydlig i kommunikationen med er cheyer
åååh, varför kan inte alla grabbar lära sig de...???
Man måste vara tydlig i kommunikationen med er cheyer
En får tacka en får tacka. En fårtacka.grattis hållundan !! Nu hänger den vid knäna som sig bör vid den åldern du nu har uppnått..
Julbord igår och jag tycker att "bra kontakt med sina känslor" låter bättre än aspackad.
Tjitt, min nya HTC Desire käkar ju X10mini till frukost. Frågan är bara hur man får till det svenska tangentbordet på ett smutt sätt?
Tjitt, min nya HTC Desire käkar ju X10mini till frukost. Frågan är bara hur man får till det svenska tangentbordet på ett smutt sätt?
Grymt! Tack för utförligt svar!Finns ju en uppsjö av tangentbord men här är några jag har testat:
Swiftkey kom med en uppdatering för någon dag sedan där de lanserade svensk layout. Ska tydligen vara populär för att den ger bra förslag på orden (lär sig hur du skriver).
Tangentbordet från gingerbread ska tydligen kunna installeras också, men jag har inte kollat riktigt hur man gör det (om det kräver root etc), men bilder finns här.
Jag föredrar smart keyboard pro. Ordlistan är i början ganska bristfällig, men när du har använt det ett tag och du fått in de orden som inte finns med tycker jag inte den är så dålig. Gott om olika inställningar, vilket jag saknade när jag provade swiftkey. Har både qwerty och T9, samt inställningar för att kunna byta mellan dessa genom slide gestures, t ex svep från höger till vänster över tangentbordet så byts layout. Gött om man snabbt vill byta till t9.
Stödjer skins så när du tröttnat på utseendet är det bara byta till något som finns med i appen eller så gör du ett eget.
SlideIT ska väl vara som Swipe. Vilken som är bäst vet jag inte, aldrig provat swipe med svenska ord. Lite ovant i början, men man kommer in i tekniken (dra mellan knapparna istället för trycka på varje) efter några sms. Går sjukt mycket fortare att skriva sms med än vanliga tangentbord. Laggar lite för mycket på min telefon men bör nog fungera fint på desire.
Ska tjecka.Jag kör scandinavian keyboard, funkar bra.
Finns på market
Orkar hålla på med swype och annat tjafs...
Fyllesvinut och svina
imorgon
Fyllesvin
Det var inte så bra att ha igång en lampa i bilen tydligen. Så nu har batteriet troligen pajjat. Vart kan man hitta bra bilbatteri till hyfsat pris?
Finns de någon chans att urladdat batteri klarar sig i -9?
Det var inte så bra att ha igång en lampa i bilen tydligen. Så nu har batteriet troligen pajjat. Vart kan man hitta bra bilbatteri till hyfsat pris?
Finns de någon chans att urladdat batteri klarar sig i -9?
Det finns väl även nån som håller på med utbytesbatterier på andra sidan älven. Kommer inte ihåg va dom heter just nu...
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|