Spamtråd VÅRkänslor Edition!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Efter lite slösurfande på blocket så dyker den upp...mitt på skärmen...min första MC! Det var 16år sedan jag hämtade den hos Ahlqvist på Friggagatan, med mitt nytagna STORA körkort i plånboken och ett leende bakom visiret. Minnen...:kär

Den fick smaka på det ena och det andra!! Slutade med ny lack och försäljning. Den ser dock lite sargad ut...

Bifogat

• NSR125.jpg
    NSR125.jpg
    68.2 KB · Visningar: 82

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Efter lite slösurfande på blocket så dyker den upp...mitt på skärmen...min första MC! Det var 16år sedan jag hämtade den hos Ahlqvist på Friggagatan, med mitt nytagna STORA körkort i plånboken och ett leende bakom visiret. Minnen...:kär

Den fick smaka på det ena och det andra!! Slutade med ny lack och försäljning. Den ser dock lite sargad ut...

phet!!

Fredag idag :banana

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Om man är Volvoanställd/bra konsnylt (inte direkt konkurrent till oss) kan man knata till Volvohallen imorgon och spana på Valeo's alla pryttlar. Finns även ett gäng bilar för provkörning, utrustade med start/stopp, park4U, herrejösseslampor och en massa annat bös.

Och ja, man får käk. :)

Heja på mig i Thermal/AC-montern. :hej

Är det du som byggt den där stanna-bilen-funktionen på Volvo?

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
just det... skall ni ut o snurra idag så verkar pålisen vara på bettet även denna veckan...

götatunneln med utloppet mot stena line, i förmiddags två :tuttar i uniform lekte med laserpekaren

samt helikåpeter över E6 norr om stan, med aktiva målade bilar som det såg ut i södergående riktning

detta var innan lunch, men blev ändå lite paff då jag trodde de var hemma o putsade sin mätutrustning såhär veckan efter storinsatsen,... kanske just därför... whaddajnow

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
just det... skall ni ut o snurra idag så verkar pålisen vara på bettet även denna veckan...

götatunneln med utloppet mot stena line, i förmiddags två :tuttar i uniform lekte med laserpekaren

samt helikåpeter över E6 norr om stan, med aktiva målade bilar som det såg ut i södergående riktning

detta var innan lunch, men blev ändå lite paff då jag trodde de var hemma o putsade sin mätutrustning såhär veckan efter storinsatsen,... kanske just därför... whaddajnow

Har sett att de står å skjuter bilarna i ryggen där, osportsligt :mad:

Är det du som byggt den där stanna-bilen-funktionen på Volvo?

Det skall väl bromsa för fotgängare är det tänkt, barn och andra korta människor. Nu var det ju bara en lastbil som stod i vägen :)

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Är det någon som är sugen på en öl och lite bra musik så är vi några som skall till Öken rockbar (ligger mitt emot operan) ikväll. :) Hojta te på 0733-671245. //Peter

Edit
Blir ett litet depåstopp på f.d Delirium också. :)

Last edited:

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Är det någon som är sugen på en öl och lite bra musik så är vi några som skall till Öken rockbar (ligger mitt emot operan) ikväll. :) Hojta te på 0733-671245. //Peter

Edit
Blir ett litet depåstopp på f.d Delirium också. :)

Jag har förfest med mig själv:yoparty:banana... Just nu avnjuts en xider, granatäpple/rabarb, med sötningsmedel:S och lyssnar på Poets of the fall...:)

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Det skall väl bromsa för fotgängare är det tänkt, barn och andra korta människor. Nu var det ju bara en lastbil som stod i vägen :)

Att dom inte tänkte på det och ställde en dvärg ivägen istället för en lastbil.

Intressant var ju också att äjrbägen inte löste ut heller.

Luftpåse är för mesar, bara stenhårda typer kör Volvo. Det kan bli deras nya slogan.:tummenupp

Jag tror det var klimatanläggningen som sabbade det hela :hittapå
Man såg ju inte föraren för han försökte ställa in en kanal på radion. Därför glömde han bromsa.

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Att dom inte tänkte på det och ställde en dvärg ivägen istället för en lastbil.

Luftpåse är för mesar, bara stenhårda typer kör Volvo. Det kan bli deras nya slogan.:tummenupp

Man såg ju inte föraren för han försökte ställa in en kanal på radion. Därför glömde han bromsa.

Det var nog fel på bromsslangarna, kanske var det inte mytomspunna slangar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar