Om man ska ta och gå från jobbet kanske?![]()
Du kan få jobba för mig. Alt. vi kan dra ihop en filial (bara för att det är ett kul ord) och syssla med nåt!Dom andra teknikerna har varsin säljare och jag har 5 st utesäljare + alla innersäljare + vårt dotterbolag + vårt nya inadopterade bolag och jag tjurar för jag inte vill jobba övertid.
Nån som vill anställa en tekniker som är villig att lära sig vad som helst?
Du kan få jobba för mig. Alt. vi kan dra ihop en filial (bara för att det är ett kul ord) och syssla med nåt!
Nu har jag dratt i mig en MCD-pöse från Rambergsvallen, fiffan. En stadig whisky kanske?
Våren är här.
Krockodrillen är ute och genast blev det gangbang med trädgårdstomtarna.
Typiskt, dom där tomtarna är minsann snuskigare än vad man tror. Man glömmer så lätt...
Länge sen man var bakis på jobbet nu... Inget jag har saknat speciellt mycket![]()
Tjöpp Sangria, det smakar fan saftNågon som har recept på en bra, stark bål som smakar lika oskyldigt som saft?:supanerfolk Ska vara med sprit, inte vin
![]()
Du hade väl inte sådana bakblinkare när du hade den va?Ledig öl och tacobuffé ikväll
Judit: Min gamla hoj till salu. Kanske skulle man tjöpa tillbaks den, den är ju gubbkörd![]()
Någon som har recept på en bra, stark bål som smakar lika oskyldigt som saft?:supanerfolk Ska vara med sprit, inte vin
![]()
Tre liter Finlandia och en, möjligen två gröna ärtor.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |