Spamtråd VÅRkänslor Edition!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Hur gick det för dig? Står en artikel på GP om kaos på akuten och ambulanser som går i skytteltrafik. Bror och kompis sa att det var grymt jävla varmt..

Jo tack, jag kan bekräfta att det var grymt jävla varmt. :) Släpade mig i alla fall fall i mål på 1:41:16, 10 sekunder långsammare än förra året. :gnissla Iofs halvdan satsning i år, men lite bättre hade jag väl hoppats på.

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Hur gick det för dig? Står en artikel på GP om kaos på akuten och ambulanser som går i skytteltrafik. Bror och kompis sa att det var grymt jävla varmt..

Min tjej praktiserar på ambulansen i Mölndal. Enligt henne så var nästan alla ambulanser i Västra Götaland här i stan och körde löpare till sjukhusen. Synd är det bara om alla som får lite lägre prio (2 och 3), som inte får vård förrän till kvällen.

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
fyyyyyyyyyyf************************'n vilket väder vi fick idag !! skinnstället har fortfarande solsting !

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

Osså klagar folk när 2 ambulanser i Gislaved blir upptagna, löpning är farligare än RR :gnissla

Jo tack, jag kan bekräfta att det var grymt jävla varmt. :) Släpade mig i alla fall fall i mål på 1:41:16, 10 sekunder långsammare än förra året. :gnissla Iofs halvdan satsning i år, men lite bättre hade jag väl hoppats på.

Helt ok tid ju :tummenupp

Last edited:

R.mojo

Ny medlem
Gick med
8 May 2010
Hoj
Can Am Spyder RS-S 2010
Jävla h*runge vid Ullevi inatt :mad:
När jag skulle göra en laglig U-sväng vid rödljuset utanför Ullevi så kommer det en kille runt 25 år och cyklar på rött.

Jag tvärnitar och tutar, för hans egen skull, killen kliver av pedalerna och drar näven i motorhuven på bilen.

Jag flyger ut och tänker precis sätta efter honom, men min flickvän som sitter o passagerarsätet gormar åt mig att jag ska skita i det, så jag lugnade ner mig.

Vi hade precis kommit ifrån Bergakungen så jag var trött, annars hade jag jagat det lilla äcklet till återvinningsstationen han bor vid.

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
När jag skulle göra en laglig U-sväng vid rödljuset utanför Ullevi så kommer det en kille runt 25 år och cyklar på rött.

Jag tvärnitar och tutar, för hans egen skull, killen kliver av pedalerna och drar näven i motorhuven på bilen.

Jag flyger ut och tänker precis sätta efter honom, men min flickvän som sitter o passagerarsätet gormar åt mig att jag ska skita i det, så jag lugnade ner mig.

Vi hade precis kommit ifrån Bergakungen så jag var trött, annars hade jag jagat det lilla äcklet till återvinningsstationen han bor vid.

Nästa gång..! Kör på honom ! Det är tydligen ok att köra på motorcyklister, så varför inte köra på cyklister också!:tungan

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S

Alltid roligt när folk utan körkort/nån som helst koll på trafikregler, ska hävda sin rätt.

som när man blir utskälld för man parkerar precis EFTER ett övergångställe ;) bland annat....

edit: kom på att det väldigt ofta sker med folk som troligen har körkort också, som de som tutar och hytter me näven när man kommer från höger och sticker fram nosen lite, när högerregel gäller

Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
asså ? paypal som brukar vara så bra !

Om du har swedbank, kolla så du har verifierat så du kan använda kortet på "nätet"

Har köpt grejer för flera tusen i omgångar på ebay/paypal så jag fattar inte varför det ska börja bråka just nu.. Men kolla med banken kanske inte är en så dum idé ändå.

Heltloss

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
KTM 690 SM -08

Kolla på placeringen du hade iår jämnfört med förra året istället, tror du fick mkt bättre iår? Var nog en del jobbigare pga värmen...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Huvudsaken är att man får pruta!

Blev uppringd av en man som undrade om han fick tjöpa en mobil jag har lagt ut på blocket för 250kr. Det var sista pris tyckte han. Jag sa att jag vill ha 650 kr. Står även "Pruttare göre sig icke besvär." i annonsen.

Vi lägger på, efter ett tag ringer det igen, nu är personen orolig över att det ska vara nåt fel på telefonen eftersom den är så billig :lol

Imorgon kanske det blir affär! :yoparty

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Kolla på placeringen du hade iår jämnfört med förra året istället, tror du fick mkt bättre iår? Var nog en del jobbigare pga värmen...

Ja, det var faktiskt rätt stor skillnad. 4800-nånting förra året och 2818 i år. Man ska väl inte vara alltför missnöjd, men nån minut hade jag kunnat kapa på ren vilja. Hade lite otur när jag tänkte i värmen och trodde jag låg sämre till än jag gjorde. :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke