Pacman
Gudomlig sporthojare
Hur gick det för dig? Står en artikel på GP om kaos på akuten och ambulanser som går i skytteltrafik. Bror och kompis sa att det var grymt jävla varmt..
Jo tack, jag kan bekräfta att det var grymt jävla varmt.
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Hur gick det för dig? Står en artikel på GP om kaos på akuten och ambulanser som går i skytteltrafik. Bror och kompis sa att det var grymt jävla varmt..
Jo tack, jag kan bekräfta att det var grymt jävla varmt.Släpade mig i alla fall fall i mål på 1:41:16, 10 sekunder långsammare än förra året.
Iofs halvdan satsning i år, men lite bättre hade jag väl hoppats på.
Jävla h*runge vid Ullevi inatt
När jag skulle göra en laglig U-sväng vid rödljuset utanför Ullevi så kommer det en kille runt 25 år och cyklar på rött.
Jag tvärnitar och tutar, för hans egen skull, killen kliver av pedalerna och drar näven i motorhuven på bilen.
Jag flyger ut och tänker precis sätta efter honom, men min flickvän som sitter o passagerarsätet gormar åt mig att jag ska skita i det, så jag lugnade ner mig.
Vi hade precis kommit ifrån Bergakungen så jag var trött, annars hade jag jagat det lilla äcklet till återvinningsstationen han bor vid.
Jävla h*runge vid Ullevi inatt
När jag skulle göra en laglig U-sväng vid rödljuset utanför Ullevi så kommer det en kille runt 25 år och cyklar på rött.
Jag tvärnitar och tutar, för hans egen skull, killen kliver av pedalerna och drar näven i motorhuven på bilen.
Jag flyger ut och tänker precis sätta efter honom, men min flickvän som sitter o passagerarsätet gormar åt mig att jag ska skita i det, så jag lugnade ner mig.
Vi hade precis kommit ifrån Bergakungen så jag var trött, annars hade jag jagat det lilla äcklet till återvinningsstationen han bor vid.
Helt ok tid ju![]()
asså ? paypal som brukar vara så bra !
Om du har swedbank, kolla så du har verifierat så du kan använda kortet på "nätet"
Jo tack, jag kan bekräfta att det var grymt jävla varmt.Släpade mig i alla fall fall i mål på 1:41:16, 10 sekunder långsammare än förra året.
Iofs halvdan satsning i år, men lite bättre hade jag väl hoppats på.
Dags för en Spamtråd Sommar edition snart eller?
Du som går i väntans tider innan det blir hoj kan lära sig lite.
[YOUTUBE-ID]0zrAlJUfORA&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Skinnkalsonger måste jag handla![]()
Kolla på placeringen du hade iår jämnfört med förra året istället, tror du fick mkt bättre iår? Var nog en del jobbigare pga värmen...
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |