Spamtråd VÅRkänslor Edition!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
:autobahn :yoparty Hyrbil GBG-Prag för ett möte. :näsblod

Woohoo!

Jag åkte dit sommaren 2008. Åkte med kielfärjan. Sen raka vägen ner till Kiel. Checka in på hotel, snabbdusch, Ironmaidenkonsert på kvällen och körde hem igen efter lunch nästa dag.

Maiden is the shit! :yoparty

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Bra länk! :tummenupp
Får det bli när mitt biltemaas som jag köpte idag pajar. :gnissla

inte för o vara sån... eller jo.. :D
skiljer säkert på olika batterier men för brorsan skulle ett batteri där bli dyrare än ett Yuasa på Batterilagret vid Rosenlund.

Åså får man tjôta med den lite halvgoe gôbben där.

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
skiljer säkert på olika batterier men för brorsan skulle ett batteri där bli dyrare än ett Yuasa på Batterilagret vid Rosenlund.

Naturligtvis skall någon vara sån:) Batterilagret kan aldrig sälja ett Yuasa original batteri billigare än 50£ +15£ i frakt. Go gubbe eller inte.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt

Ett Yuasa för 319 spänn är jag tveksam till. :gnissla

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Angående uppdrag granskning ikväll och personer utan id handling..

Om dom nu inte kan få något id kort, men har personnummer. De kan inte öppna bank konto, växla pengar eller skrivas in på körskolan. Om dom begår någon form av britslug handling och åker dit... Hur ska rättssystenet kunna bevisa att han är han och ingen annan?
Känns som att om nu ingen får intyga såpass att killen ska få ett id kort, vem ska då kunna fastställa Att han är han i domstol? Men fällas kommer han säkert ändå...

Då kanske han tillslut får ett id kort iallafall...???

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Angående uppdrag granskning ikväll och personer utan id handling..

Om dom nu inte kan få något id kort, men har personnummer. De kan inte öppna bank konto, växla pengar eller skrivas in på körskolan. Om dom begår någon form av britslug handling och åker dit... Hur ska rättssystenet kunna bevisa att han är han och ingen annan?
Känns som att om nu ingen får intyga såpass att killen ska få ett id kort, vem ska då kunna fastställa Att han är han i domstol? Men fällas kommer han säkert ändå...

Då kanske han tillslut får ett id kort iallafall...???

jag såg inte programmet men det låter snurrigt :hihi

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Om man kör med slicks och blir stoppad av pålisen, vad kan böterna tänkas bli? :gnissla

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Om man kör med slicks och blir stoppad av pålisen, vad kan böterna tänkas bli? :gnissla

Vet inte om det är någon skillnad för att det är slicks. Men när jag blev stoppad på flygande besiktning förra året så åkte jag dit på för lite mönsterdjup på framdäcket. Det skulle kosta 2000kr men slapp det som tur va, fick ombesiktning.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Vet inte om det är någon skillnad för att det är slicks. Men när jag blev stoppad på flygande besiktning förra året så åkte jag dit på för lite mönsterdjup på framdäcket. Det skulle kosta 2000kr men slapp det som tur va, fick ombesiktning.
Ohh, fyfan! Då är det varken lönt att köra med det gamla däcket eller chansa med slicks..

Får bli att låna fassans glidare till turen på lördag. Undra om det ser konstigt ut med motardutrustning på en sådan? :hihi

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Ohh, fyfan! Då är det varken lönt att köra med det gamla däcket eller chansa med slicks..

Får bli att låna fassans glidare till turen på lördag. Undra om det ser konstigt ut med motardutrustning på en sådan? :hihi

Spelar inte någon roll vilken utrustning du har, det ser alltid konstigt ut på en sådan ;)

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
tjejen och hennes kompisar skall ha sexleksaks party, några tips om vad vi grabbar kan hitta på för att toppa det?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke