Spamtråd ver: 1.0

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Ey för helvete, räkna inte med mig. Jag skojja ju bara! Jag sjunger aldrig nykter :tungan

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Haha, kanske inte men jag skall inte uppträda i någåra officiella sammanhang. Tänkte allt bespara världen från mina toner :blah

Kneedrag

Guest
Tog vaccin-sprutan i torsdags äntligen har det slutat ömma i armen.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Tjooo, vad händer kära 3-stadsbor?? slår ni in julklappar, mekar ni hoj, vad görs i stugorna???

Jobbar, jobbar, jooooobbar :banana

På tal om julklappar, är det någon som har förslag på vad man kan ge till en mamma, pappa, syster eller farmor?

Last edited:

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Tjooo, vad händer kära 3-stadsbor?? slår ni in julklappar, mekar ni hoj, vad görs i stugorna???

På tal om julklappar, är det någon som har förslag på vad man kan ge till en mamma, pappa, syster eller farmor?

Tja med tanke på "frugans" sysselsättning så blir ju min göra mat, städa, diska och ta hand om barn (visserligen mitt eget men ändå) :D :tungan

Nä ärligt talat så har jag inte köpt en enda julklapp än så länge, får la tok-köpa som vanligt i slutet av Dec...
Hojmek har det inte blivit något heller, ska ju inte behövas med ny hoj heller. Men jag funderar på att slänga på ett crosstyre på den...

Själv då, va händer för egen del?

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*

enkelt, presentkort, chokladkartonger, sånt går alltid hem, eller varför inte lite parfymer.

Tja med tanke på "frugans" sysselsättning så blir ju min göra mat, städa, diska och ta hand om barn (visserligen mitt eget men ändå) :D :tungan

Nä ärligt talat så har jag inte köpt en enda julklapp än så länge, får la tok-köpa som vanligt i slutet av Dec...
Hojmek har det inte blivit något heller, ska ju inte behövas med ny hoj heller. Men jag funderar på att slänga på ett crosstyre på den...

Själv då, va händer för egen del?

hehe, jag får ju göra det mesta nu jag med när hon är höggravid, Crosstyre blir tufft, kostar inte skjortan heller.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...