Spamtråd ver: 1.0

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Tjena, slänger ut en förfrågan här också.
Någon som känner till en garageplats eller en annan lämlig lokal för förvaring och lättare mek till en sommarbil jag precis skaffat mig? Det mesta av intresse. Bor i Ljungskile så hela sträckan mellan Uddevalla och Stenungsund är intressant.

Hör gärna av er om ni får nys på något.

::Julle

I vilken utsträckning är det frågan om?

Är det en garageplats för att ställa bilen på eller bara skruva på då och då?

:rolleyes:
Aha, nej jag vill kunna komma åt bilen för att montera lite stereo och montera sänkningssats till att börja med. Sen ska den köras iväg en sväng för svets och lack. Där efter vill jag städa ur bilen och polera lite krom m m. Så tillgång för lättare mek behövs.

Vad har du på G?

:rolleyes:
Aha, nej jag vill kunna komma åt bilen för att montera lite stereo och montera sänkningssats till att börja med. Sen ska den köras iväg en sväng för svets och lack. Där efter vill jag städa ur bilen och polera lite krom m m. Så tillgång för lättare mek behövs.

Vad har du på G?

Okaj, då behöver du en egen plats dvs.
Jag har ju mitt garage, men tänkte att om det var något simpelt så kunde du få låna plats.

Jag hojtar till ifall jag hittar något :)

Idag var det vår.
Blev säkert 5 mil med arlakossan idag :tummenupp

Riktigt mysigt :tummenupp

Fredag och jobba halvdag :)

Nu sticker jag snart från jobbet och så ska vi dra till Karlstad för att kolla på Danko Jones och sova hotell hela helgen :Rockbanan

Igår lärde Peter mig kränga däck , idag ska jag pula mera med hojen

Det här är ju en spamtråd....

oviktigt vetande..

Hur ofta träffar man på en exakt likadan gsxr som har nästan samma regskylt utom en siffra och samma färger. Ramnummret var nästan likadant det också.

Tvillinghojen rullar nere i göteborg någonstans. Lite coolt kom vi fram till att våra hojar byggts samtidigt på samma lina med en okänd hoj emellan.

Det här är ju en spamtråd....

oviktigt vetande..

Hur ofta träffar man på en exakt likadan gsxr som har nästan samma regskylt utom en siffra och samma färger. Ramnummret var nästan likadant det också.

Tvillinghojen rullar nere i göteborg någonstans. Lite coolt kom vi fram till att våra hojar byggts samtidigt på samma lina med en okänd hoj emellan.

Nästan som ett avsnitt av Spårlöst försvunnen :)

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back