Kneedrag
Guest
Äldre hoj som är billig att äga? Jag har hus och hoj funkar fin fint, gäller bara att hålla sig ifrån dom dyra cyklarna![]()
Det lutar åt något billigt herke. bara så man kan andas frisk luft på två hjul.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Äldre hoj som är billig att äga? Jag har hus och hoj funkar fin fint, gäller bara att hålla sig ifrån dom dyra cyklarna![]()
Gött att ha något att ut och rulla med ibland bara! Oftast blir det ju lite billigare att äga om man har villa med garage medDet lutar åt något billigt herke. bara så man kan andas frisk luft på två hjul.![]()
hjärta säger hoj, huvud säger hus. Kan bara välja en av dem. Stön
När ni hittar ert hus ni vill ha tänk på att kanske kolla med besiktningsman om han kan besiktiga huset, kolla gärna om dåvarande ägare eller mäklare kan betala det. Kan hitta dröm grejer som skrämmer andra köpare eller en upptäckt man vill ha sett innan kontraktet är skrivet. Vi såg en sådan sak på vårat hus som skrämde bort alla, har egen snickar firma så det mesta är ganska lättlöst för mig men kanske svårare i andras ögon. Ni vet säkert allt detta men ville bara nämna det snabbt! Lycka till[/QUO
fint som smör får en najjs prajs nu då KOMPIS![]()
När ni hittar ert hus ni vill ha tänk på att kanske kolla med besiktningsman om han kan besiktiga huset, kolla gärna om dåvarande ägare eller mäklare kan betala det. Kan hitta dröm grejer som skrämmer andra köpare eller en upptäckt man vill ha sett innan kontraktet är skrivet. Vi såg en sådan sak på vårat hus som skrämde bort alla, har egen snickar firma så det mesta är ganska lättlöst för mig men kanske svårare i andras ögon. Ni vet säkert allt detta men ville bara nämna det snabbt! Lycka till[/QUO
fint som smör får en najjs prajs nu då KOMPIS![]()
Hehe Har ganska fullt upp men inget är omöjligt![]()
Jag förstår inte nu har jag två hojar igen.
Man kan aldrig ha för lite av roligt
Gått och kärat ner mig i en zx10r 05. Köpte den för 43 men det är lite att skruva på den.
Bla är ena bromsskivan kaputt så idag bär det av till rg brakes i Mariestad som får fixa den .
Sen på med nya suler som också ska dyka upp idag.
Tänkte testa sportsmart någon som kört på dem?
Har haft Sportsmart bak.
Funkade fint.
Det är väl väldigt många som har dom däcken och är nöjda
Grattis till nu hoj![]()
Vafan.
Var det niten som var slut eller navet?
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning