Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Var i stan bor du?

Just nu bor jag med en kompis på Lunden. Får egen lägenhet i "the hoods" Biskopsgården from Jan. Är även erbjuden en lägenhet i Ruddalen men vet inte om jag ska ta den eller vänta på nåt annat. Blir då inte kvar i Biskopsgården särskilt länge...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Om man tvättar en REDIGT sketen Golph i en Statoilautomattvätt (vet ej vilket program jag får), blir det skinande rent, buckligt som fan, rostsläpp överallt eller medelmåttigt?

Gaaah, den kommer ju att bli sketen igen. ORKA! :mad:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Om man tvättar en REDIGT sketen Golph i en Statoilautomattvätt (vet ej vilket program jag får), blir det skinande rent, buckligt som fan, rostsläpp överallt eller medelmåttigt?

Den kommer inte bli ren iallafall om du inte ser till att avfetta rejält manuellt innan.

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Just nu bor jag med en kompis på Lunden. Får egen lägenhet i "the hoods" Biskopsgården from Jan. Är även erbjuden en lägenhet i Ruddalen men vet inte om jag ska ta den eller vänta på nåt annat. Blir då inte kvar i Biskopsgården särskilt länge...

Friskväderstorget suger :mad:
Ruddalen är det inget fel på. Också nära ett "tråkigt" område. Men på rätt sida Frölunda, har själv bott där. Kanonfint! :tummenupp

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-

Det finns ju salt på vägarna så här års, så det behöver du inte Statoil för att salta din bil.... möjligtvis att de lyckas trycka in det lite bättre på Statoil

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR

Jag bor i Järnbrott som är precis granne med Ruddalen. Det är ett ganska lugnt område.

Jag hade min hoj ute i två somrar innan jag fick garage. Det gick bra.

Vill du hellre bo mer centralt än Ruddalen?

I Biskopsgården ska du nog inte ha hojen ute, det är ett tips du verkligen bör ta till dig av :gnissla

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Har Alming försovit sig eller varför har han inte sagt God morgon ännu? :va

Jag ser iaf fram emot att få gå upp om 5 timmar för att sen jobba i 12, underbart..:mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S