Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ahh mätt o belåten :)

Bifogat

• Photo-0295.jpg
    Photo-0295.jpg
    63.5 KB · Visningar: 57

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Mjo jag antar att den bärsen tog där den skulle ;)

Men snablarns vad stökigt du har det på ditt bord, du kunde ju städat lite innan du tog bilden. Och tomten ska ju bara bort, julen är över! Fiffan har du ingen mamma där du bor eller? :rolleyes:

man ska ha lite stökigt, så det ser ut som om ngn bor här...

Julen åker bort ikväll faktiskt.

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Bara det blir lite torrt, så skiter jag i vad det är för månad! :hihi

Jag är helt med dig RickZ, månad som månad, jag körde Honda 1000 fireblade i mitten av Januari 2005, gick hur bra som helst *

* i Thailand :D

Näe, 2007. Men ändå :hihi
Våra K7or är för fina för att utsättas för salt o skit :huvet

Jo, du har väl rätt.

...men jag saknar henne så :gråta

Last edited:

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
man kanske ska ställa på hojen igen om det torkar där ute:rolleyes:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ja då är julen bortplockad, nöjd nu Bosse? :7peta

Skulle passa på att städa sovrummet också men råkade visst möblera om i farten... :tungan

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Du har min sympati. Pärlan min står säkert i en pöl av gaffelolja vid det här laget :4skrika

Ha, ha, ja du, det är svårt att inte wheelasönder hela hojen. Min skall få en ordentlig plastöversyn till våren, nästan alla dem här små fula plastnitarna har lossnat...

Har varit sugen i flera dagar nu att bara starta för att få känna att hon lever :gnissla

Tänkte köpa på mig ett gäng däck till innan säsongen börjar också. Nu skall vi se, jag gjorde av med 6st bakdäck och 2st framdäck förra säsongen. Jag har ett Pirelli supercorsa pro sc0 (framdäck) liggandes, det betyder att jag behöver 2st framdäck och ca: 7st bakdäck.

Hmm, gäller att börja handla upp lite däck nu med andra ord :mad:

Fabbe, du som kör k7, vart kan man få tag på billiga och bra kraschkåpor? Vill ha ett högt och mörkt MRA-kåpglas också, men det finns väl på ebay förmodar jag. Och hotbodies (mörka infällda) miniblinkers...

Over and out :tummenupp

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Lär er sätta ner hojen riktigt istället :tungan

Pfft, dem läckte redan när jag fick hojen :näsblod
sen är det inte särskilt svårt att gasa till på vägen ner så att landningen blir bestämd, men ändå mjuk :va

Ha, ha, ja du, det är svårt att inte wheelasönder hela hojen. Min skall få en ordentlig plastöversyn till våren, nästan alla dem här små fula plastnitarna har lossnat...

Har varit sugen i flera dagar nu att bara starta för att få känna att hon lever :gnissla

Tänkte köpa på mig ett gäng däck till innan säsongen börjar också. Nu skall vi se, jag gjorde av med 6st bakdäck och 2st framdäck förra säsongen. Jag har ett Pirelli supercorsa pro sc0 (framdäck) liggandes, det betyder att jag behöver 2st framdäck och ca: 7st bakdäck.

Hmm, gäller att börja handla upp lite däck nu med andra ord :mad:

Fabbe, du som kör k7, vart kan man få tag på billiga och bra kraschkåpor? Vill ha ett högt och mörkt MRA-kåpglas också, men det finns väl på ebay förmodar jag. Och hotbodies (mörka infällda) miniblinkers...

Over and out :tummenupp

Fifan, dags att du hänger med oss ut o kör kurviga vägar :D
Njae, jag skall också inhandla kåpor. Har kikat en del på ngc-racing.com. Där är det den billigaste varianten som lockar för 4k med ALLA klarlackade kåpor på hojen, inklusive en "mössa" eller vad det heter, alltså en stor kåpa som täcker hela tanken.

Det jobbiga är bara att jag isf måste förstärka godset där de bärande skruvarna sitter. Har sett för många kåpor bara tänjas ut som eltejp :näsblod

Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
Fifan, dags att du hänger med oss ut o kör kurviga vägar :D
Njae, jag skall också inhandla kåpor. Har kikat en del på ngc-racing.com. Där är det den billigaste varianten som lockar för 4k med ALLA klarlackade kåpor på hojen, inklusive en "mössa" eller vad det heter, alltså en stor kåpa som täcker hela tanken.

Det jobbiga är bara att jag isf måste förstärka godset där de bärande skruvarna sitter. Har sett för många kåpor bara tänjas ut som eltejp :näsblod

Alright, skall kolla där...

...skall bara inflika att jag gjorde 1800mil förra säsongen, därav däcksförbrukningen.

:yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...