Faster
Snabbare än du!
Seriöst fint väder idag, skönt att man sitter inne framför en dator idag då när man skule vilja ligga ute och mobba bilister.
Seriöst fint väder idag, skönt att man sitter inne framför en dator idag då när man skule vilja ligga ute och mobba bilister.
Det är faktiskt jävligt kallt idag! Solen hjälper inte så mycket.. =(
Ofan, jag ser den bara från fönstret och den ser stor och varm och fin ut
På nära håll är den säkert det också..!
Vi har -0,1 här idag, och det blåser KALLT!
Tänkte sticka ut med enduron men ändrade mig när jag stack näsan utanför dörren
Lika bra kanske, axlen gick ur led i söndags, så det är kanske dumt att påfresta den för mycket..
Ha, ha
Jag vill också köra enduro, sist jag hade en så fick jag springa fart på den och hoppa upp och kicka i farten. När jag sen skulle stanna så fick jag fälla ut stödet medans jag fortfarande rullade... Nådde inte riktigt ner om man säger så
Maskinen i fråga var en Yamaha WR 450 och jag är typ tvåäppel hög
Men, fan vad roligt det är. Blir som ett barn på nytt när gräs och grus yr runt om omkring en.
Klokt att låta axeln vila skulle jag tro
Jag är 162, kör en yamah yzf 426, så jag har det inte lättare!
Ställer mej på grannens mur/grästuvor/stubbar osv när jag ska kicka!
Men man lär sej, så länge det inte är en jättehåla där jag ska sätta ner foten när jag stannar så går det kanon!
Ny enduro på ingång, en ktm 450, den är ännu högre...!
Aha, då har du inget stöd heller? Jag kickade ståendes på stödet ett par gånger, men det slutade med att stödet fälldes upp så jag gav upp det. Bättre att springa fart på skiten då
Ha, ha, tur det är en spamtråd
Det är bara för att Paser inte är i farten!
Hade hans dator varit i funktion hade det varit andra bullar
Aha, då har du inget stöd heller? Jag kickade ståendes på stödet ett par gånger, men det slutade med att stödet fälldes upp så jag gav upp det. Bättre att springa fart på skiten då
Ha, ha, tur det är en spamtråd
Jag yrde omkring på en yamaha 600TT när jag var liten. Luta alltid styret emot en vägg när jag skulle kicka, sen fick jag aldrig stanna.
Så du sitter och kör runt på den än alltså?
Nix, inget stöd. Och dn går inte att springa igång, för högt komp.
Så det blir till att kicka! Som tur är så är den ganska startvillig, för det mesta!
Jag yrde omkring på en yamaha 600TT när jag var liten. Luta alltid styret emot en vägg när jag skulle kicka, sen fick jag aldrig stanna.
Jag yrde omkring på en yamaha 600TT när jag var liten. Luta alltid Styret emot en vägg när jag skulle kicka, sen fick jag aldrig stanna.
Gav mig en idé om hur man kan göra lördag ifall det är "någon" som blir lite för full
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|