Spamtråden för KHR

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
aah, ännu en dag körandes med vespan, dock var passet idag bara på 3 timmar, men satan va det snöade, eller så var det bara kylan som fick mig att hallucinera:gnissla

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
aah, ännu en dag körandes med vespan, dock var passet idag bara på 3 timmar, men satan va det snöade, eller så var det bara kylan som fick mig att hallucinera:gnissla

Fan du jobbar på du Krillan! Duktigt!:tummenupp :yoparty

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Vi har knappt hunnit starta upp våran nya klubb och vi har redan hunnit bli missförstådda:näsblod
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3917719&postcount=40

Nu var det inte en gnällig kärringen som gjorde detta uttalandet (eller jo kanske, till viss del) men/utan en motorcyklist. Om till och med motorcyklister har fördomar mot oss, hur skall nu detta sluta?:gnissla

EDIT: Ja, nu vart ju inlägget jag länkade till bortraderat, men det handlade hur som helst om en bitter jävel som skrev att man skulle passa sig för oss i KHR:näsblod :arsele

Men vi är ju bara snälla pojkar (och nån tjej) som verkligen inte skulle skälla ut små barn eller sparka av backspeglar på sprillans nya bilar:rolleyes: :näsblod :D

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Vi har knappt hunnit starta upp våran nya klubb och vi har redan hunnit bli missförstådda:näsblod
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3917719&postcount=40

Nu var det inte en gnällig kärringen som gjorde detta uttalandet (eller jo kanske, till viss del) men/utan en motorcyklist. Om till och med motorcyklister har fördomar mot oss, hur skall nu detta sluta?:gnissla

EDIT: Ja, nu vart ju inlägget jag länkade till bortraderat, men det handlade hur som helst om en bitter jävel som skrev att man skulle passa sig för oss i KHR:näsblod :arsele

Men vi är ju bara snälla pojkar (och nån tjej) som verkligen inte skulle skälla ut små barn eller sparka av backspeglar på sprillans nya bilar:rolleyes: :näsblod :D
Mitt inlägg blev inte raderat:D

Förövrigt sticker jag till London nu:yoparty , tillbaka söndag kväll.
Ha det gött:yoparty

ps: nej emil jag ska inte våldgästa din flicka:tuttar :hihi

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Krillan skrev:
Det här meddelandet har tagits bort av Krilllan. Anledning: Tar bort detta onödiga inlägg så att inte någon i hela världen skall kunna läsa vad som stod i det!!! mohaha

Jag kan läsa det:tummenupp :)

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Inför Knarrafton:tomten nu. Våga pynta hojen. Ersätt julgranen med hojen om ni nu förvarar den inomhus under vintern. Köp ett skinnställ till julbocken.
Glad första advent! :hojraket

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...