Idag har jag insett en grej... bollsport är skit. När man utövar det är man bara omringad av en massa egocentriska puckon.
Fan va gött att du äntligen insett detta Krillan! Du får numera räkna dig som människa igen![]()
![]()
![]()
Om en halvtimma kmr Prison Break![]()
Vilken anal?
Finns nog ingen anal som tillhör en homo sapiens som är stor nog att rymma ett helt avsnittMen det är en väldigt sexig kanal det kommer på
![]()
Oj, blev lite felGår väl att få in ett eller två avsnitt i ett USB-minne, och det borde få plats i
![]()
Kanal sex kanske?
Oh, då får man ju in en hel säsong...
Kanal sex var det, ja.
Fatta att du kan "få in" en hel säsong!
Vädret ser ju ut att bli skitbra hela veckan.... NOT![]()
![]()
Men som sagt förra året så körde vi 5 st 6mil den 23 december så man skall väl inte ge upp ännu.
Jag körde 1 mil på julafton iklädd tomtedräkt, luva och skägghade givetvis hjälm också
På tal om det! Vi får ha en Santa-run/tomteparad i kungsbacka på julafton i år tycker jag! Någon som är sugen?
Det känns dock fel om jag drar igång det då jag troligtvis inte har någon hoj jag får köra då![]()
Går jultomteparaden att utveckla? Pepparkaksgubbe, stjärtgosse eller varför inte påskhare.
Tror jag såg dig då! Höll fan på att klippa en stolpe när jag såg dig inne i Kba!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |