Spamtråden för KHR

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Grattis!

på tal om det! det finns ingen som har öl till salu eller? den lokala langaren är ruskigt sur den här veckan om man säger så...

Hmm, kanske inte så bra att skriva att man har öl till salu på ett öppet forum. Särskilt inte i våran del.. Så om någon har några tips till lilla Fredrik, ta det över PM:tummenupp :)

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Faen den killen behöver ju aldrig egentligen stiga av hojen. Han kan ta sig fram överallt med den:tummenupp. Undra om det finns ngn. teoretisk möjlighet att tillbringa en längre tid på hojen utan att stiga av:confused: , tex. månader eller t.o.m. år. Man behöver inte i regel lämna sitsen för att utföra enkla vardagsbehov som att handla och duscha. Men dock finns det ett problem som verkar att vara svårlöst och det är när man ska utföra nr.2.

Bara en tanke. Det kanske finns en tom rad att fylla upp i guinness rekordbok.

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
Ja, det blir första uppkörnings-tiden som jag kan få:yoparty :banana

Har du fått tag på uppkörningstid än i erat distrikt lr? Jag har ringt VV i stort varje dag, men får som svar att det borde komma in närsomhelst i GBG men att jag ska återkomma i nästa vecka...:(
Vill ju ha ett datum att sikta på!:wiggle

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Har du fått tag på uppkörningstid än i erat distrikt lr? Jag har ringt VV i stort varje dag, men får som svar att det borde komma in närsomhelst i GBG men att jag ska återkomma i nästa vecka...:(
Vill ju ha ett datum att sikta på!:wiggle

När Limez ringde och pratade med dem så fick han till svar att det är en bit in i februari som man kan börja boka uppkörningstid.

Zelin

RIDER
Gick med
24 Sep 2008
Hoj
Honda CBR600RR 08
När Limez ringde och pratade med dem så fick han till svar att det är en bit in i februari som man kan börja boka uppkörningstid.

Ha! Dom är för lustiga på VV, varje gång man ringer är det olika personer som svarar och ALLA säger dessutom olika på det..!:6surkart
Jag ska fortsätta spam-ringa dom varje dag tills man får napp, man behöver ju inte känna sig jobbig heller för man lär ju knappast ringa till samma handläggare 2 ggr verkar det som!:hihi

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Ha! Dom är för lustiga på VV, varje gång man ringer är det olika personer som svarar och ALLA säger dessutom olika på det..!:6surkart
Jag ska fortsätta spam-ringa dom varje dag tills man får napp, man behöver ju inte känna sig jobbig heller för man lär ju knappast ringa till samma handläggare 2 ggr verkar det som!:hihi

Skriv gärna här när du får napp, eventuellt skicka ett PM :tummenupp

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
Hmm, kanske inte så bra att skriva att man har öl till salu på ett öppet forum. Särskilt inte i våran del.. Så om någon har några tips till lilla Fredrik, ta det över PM:tummenupp :)

okey då, jag ändrar:arsele

Någon som har öl som man vill LÅNA ut till min far som är ÖVER 20 för konsumtion HEMMA?:banana :banana

Last edited by a moderator:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Någon som har öl som man vill LÅNA ut till min far som är ÖVER 20 för konsumtion HEMMA?:banana :banana

Du har PM :tummenupp :)

Detta kreatur låter som Krillan efter den där sista cidern.

:) :yoparty :hihi :) :D :rofl

[YOUTUBE-ID]x0S5zS8jSE4[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Du har PM :tummenupp :)

Detta kreatur låter som Krillan efter den där sista cidern.

:) :yoparty :hihi :) :D :rofl

Låter mer som en maktgalen moderator efter några folköl på mcdonalds:rolleyes:

Edit: Haha, erkänn du hittade det klippet i humor-tråden i Göteborgs-forumet:D Var det inte du som skulle lämna den delen. Väldigt vad bra det går för dig att lämna forumsdelar... även dina små "pauser" från sporthoj:tummenupp :rofl

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Edit: Haha, erkänn du hittade det klippet i humor-tråden i Göteborgs-forumet:D Var det inte du som skulle lämna den delen. Väldigt vad bra det går för dig att lämna forumsdelar... även dina små "pauser" från sporthoj:tummenupp :rofl

Ja, det gjorde jag.
Jag har aldrig sagt att jag inte läser trådarna, men jag ger fan i att skriva.

Föresten, vad fan har du med detta att göra? Det är mina egna val och åsikter, då sätter jag även mina egna "regler" för det också.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Föresten, vad fan har du med detta att göra? Det är mina egna val och åsikter, då sätter jag även mina egna "regler" för det också.

Jag m.fl tycker det är komiskt. Läs i Gbg-tråden i 125-forumet. Eller just det, du hade ju lämat den delen också:gnissla

Du är nog fan den sista som skall komma och snacka om vad folk har och inte har att göra med.

:rolleyes:

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Du är nog fan den sista som skall komma och snacka om vad folk har och inte har att göra med.

:arsele

Jag bjuder på en bärs nästa klubb-fest kompis :tummenupp :)

Vi kan kramas också!:krama

Var precis och lämnade Zlemme, drog förbi Statoil på vägen hem, det blev en Baguette med skagenröra och extra räkor(klassiker), och en dosa snus, just det, 5 liter soppa också så inte syrran blir sur för tom tank imorgon:gnissla
:yoparty :)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Var precis och lämnade Zlemme, drog förbi Statoil på vägen hem, det blev en Baguette med skagenröra och extra räkor(klassiker), och en dosa snus, just det, 5 liter soppa också så inte syrran blir sur för tom tank imorgon:gnissla
:yoparty :)
Gött, mina burgare och en bärs satt fint :D

Ska vi köra detta nästa klubbfest? :rofl

[YOUTUBE-ID]9yS3VGeDElo[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...