Spamtråden för KHR

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
KTM 950 SM - 07
Aha, du menar att det kanske borde vara dags för mig och SysterJ att fundera på utökning av familjen! Jodå det kommer väl i sinom tid. Du är inte den ende som pikar om det... :)

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Aha, du menar att det kanske borde vara dags för mig och SysterJ att fundera på utökning av familjen! Jodå det kommer väl i sinom tid. Du är inte den ende som pikar om det... :)

Gissar att det finns nån som väntar på att bli mormor eller farmor? Vi var så snabba så ingen hann börja tjata ;-)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800

Nja, menade mer för att du inte kom på senaste fikat trotts att du var uppskriven:7peta Lite långsökt dock.

Fan nu låter jag nästan som en radhusmupp som undrar varför grannen inte dök upp på senaste samfällighetsmötet:brinnerup

Last edited:

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Ny signatur, bara att klippa & klistra ;-)

Brummar KTM

Rattar Alfa

Närvaroansvarig i KingsHill Riders - K.H.R

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
KTM 950 SM - 07
Jag är faktiskt ledsen över att jag inte kunde komma på fikan sist. Jag fick feber den dagen och hade ingen lust att ge mig ut i kylan och smitta ner alla andra KHR kompisar på kuppen.

Jag tittade i fikatråden på morgonen och såg att vi bara var ett par stycken, och att det inte fanns någon närvarolista i vanlig ordning så jag trodde inte att det skulle bli av, och skrev därför inte att jag inte skulle komma. Jag tänkte att om det blir av i alla fall så kanske det inte är hela världen om jag inte var med.

Jag måste säga att jag tar det som en komplimang att du, Krillan, blev så upprörd över att jag inte kom. Det betyder ju att jag var lite saknad på fikan i alla fall. Jag själv känner ett ohyggligt sug efter allt som har att göra med hojar och vill gärna få en ny chans att bättra mig och komma på nästa fika!

P.S. Linus, du har helt rätt. Både mina och SysterJ´s föräldrar frågar hela tiden om det inte är på gång med barn snart. Även andra i omgivningen kommer med gliringar då och då, så jag är van.

Grob

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2010
Hoj
Yamaha XJR 1300 -08
Linus: Lite sent.. Men grattis!!

JohmiK: Pikar e inget att bry sig om... Fast det är klart.. Ni är ju gifta och allt nu så.... ;)

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Vem var de man mötte igår på vägenm in till kungsbacka åkandes i skinnställ å sportcykel??? Grymt va de iallafall.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Ska omboka bes.tid för hojen då jag inte kommer vara klar med den tills nu på torsdag :gnissla 8/4 är mycket ledigt, ska man ta eftermiddagen då kanske? Något säger mig att om något är lite tveksamt så är det lättare att få igenom det på fredag eftermiddag :):tummenupp

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Ska omboka bes.tid för hojen då jag inte kommer vara klar med den tills nu på torsdag :gnissla 8/4 är mycket ledigt, ska man ta eftermiddagen då kanske? Något säger mig att om något är lite tveksamt så är det lättare att få igenom det på fredag eftermiddag :):tummenupp

Fredag eftermiddag och en påsen från bolaget :tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Fredag eftermiddag och en påsen från bolaget :tummenupp

Det där funkade ju på kungsbacka-besiktningen för kanske 10 år sen har man ju hört, sen sparkade dem tydligen alla som tagit emot mutor, så det blir nog svårt idag :gnissla

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Aha, det var därför de fortfarande inte kör registreringsbesiktning här i stan alltså?

Kul att det går framåt med fighterbygget, blir skoj när man får se den.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Aha, det var därför de fortfarande inte kör registreringsbesiktning här i stan alltså?

Kul att det går framåt med fighterbygget, blir skoj när man får se den.

Antagligen :D

Kommer inte bli så jäkla snygg till denna säsongen då budgeten har varit tajt, men förhoppningsvis blir den sjukt kul att köra :tummenupp

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Såhär ser hojen ut för tillfället, säsongen känns långt borta...
riven%20%28Medium%29.jpg

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...