VBK
Mas.
En liten fågel viskade i mitt öra "prexis innan han somnade" att det är nått på gång.
Huvva vad jag otycker om överaskningar
Tack tack, självklart ska det vara Båstad...missade nog en knapp på tangentbordet
Jag får ta och hänga med en sväng sen när ni börjar köra så ska detta nog lösa sig
Gött, då kan man få sällskap när man kör härifrån och ska möta dom andra idioterna
Ska nog inte vara några problem =)
Du som nu bor här, vad fan gör man på "vintern" finns det nått ställe att ta en öl på en fredag/lördag?
Hej och välkommen!!
Som svar på din fråga så brukar ZM spela massa sällskaps spel tillsammans med andra Båstadsbor och tanter! Finns inte mycket mer att göra där.. finns Peppes som är rätt känt. På sommaren är det fullt ös i Båstad. Dit kommer alla Stockholmarna och spänderar massor med pengar!!! haha
En liten fågel viskade i mitt öra "prexis innan han somnade" att det är nått på gång.
Gött, då kan man få sällskap när man kör härifrån och ska möta dom andra idioterna
Vi sitter och spelar fifa och dricker öl sen drar vi till halmstad, ängelholm eller helsingborg på helgerna. Vi ska antagligen till halmstad i helgen om nu inte kriss skulle ha kalas om du är sugen att hänga på. Men kriss kalas består av saft, bullar och fiskedamm så blir nog inte så skoj han har dock lovat att bjuda in alla tjejer han har under sängen. Varför han har dom under sängen är ett mysterium
Hahaha
Så länge Kriss lilla syster kommer så blir festen kanon
Vi sitter och spelar fifa och dricker öl sen drar vi till halmstad, ängelholm eller helsingborg på helgerna. Vi ska antagligen till halmstad i helgen om nu inte kriss skulle ha kalas om du är sugen att hänga på. Men kriss kalas består av saft, bullar och fiskedamm så blir nog inte så skoj han har dock lovat att bjuda in alla tjejer han har under sängen. Varför han har dom under sängen är ett mysterium
Så länge Kriss lilla syster kommer så blir festen kanon
Hon verkar jobba ett tag på lördag i allafall. Så om du/ni tar nån öl här i byn innan ni drar så är det ju bara skriva så tittar jag väll förbi om det är ok då
Sure men vet inte riktigt hur vi ska göra än. Om vi ska in till Halmstad tidigt och sitta där eller hur vi gör. Skriver så fort jag vet iaf,.
Passa dig för att sova över hos ZM han gillar killar och mysiga hemmakvällar
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |