Spamtråden Regn Edition

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
:fatta!

Varför är du inte med? Paah paaah - chicken?! :rolleyes:
Det hade vart jävligt sköj. Fan hunnra år sedan man svingade bägare med dig!

Näe, jag roar mig med att sitta på hotell i Bundesrepubliken och dricka Warsteiner istället. :woopwoop

Ädit: och varvar Grov white portion med Rapé om vartannat...
Ädit2: och kollar på tyska repriser av Melbourne MotoGP bara fölr att det regnar på Estoril...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Det hade vart jävligt sköj. Fan hunnra år sedan man svingade bägare med dig!

Näe, jag roar mig med att sitta på hotell i Bundesrepubliken och dricka Warsteiner istället. :woopwoop

Ädit: och varvar Grov white portion med Rapé om vartannat...
Ädit2: och kollar på tyska repriser av Melbourne MotoGP bara fölr att det regnar på Estoril...

Ja, om man bortser från den gången när du ollade min Renault R19 så var väl typ i Hemskedal senast. Jag vill fresten ha den där filmen oxå. Har du kvar den?

Bra eller anus att vara i Dusklandet över helgen!?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Gött man knappt kan greppa om öl-jäveln efter klättringen :mad: Å inget sugrör finns att tillgå :(

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
"it's not a beer belly, it's a fuel tank for sex machine"

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ja, om man bortser från den gången när du ollade min Renault R19 så var väl typ i Hemskedal senast. Jag vill fresten ha den där filmen oxå. Har du kvar den?

Bra eller anus att vara i Dusklandet över helgen!?
Ja det var nog fan senaste gången. Sådär 3 år sedan eller nåt.

Jepp, blir strandsatt här till fredag. :banana

Gött som fan iofs att bryta isen på pizzerian mittemot med röten skoltyska och bjussa Herr Ober på snüs. När jag bad om notan fick jag en schnaps som tack för snüsen. Fiffan, di är fina di där tyskera.

Och filmen ska nog finnas på något gammalt radband eller hålkort där hemma. Alternativt på en 3,5" floppy. Jag får undersöka.

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
07 KTM Superduke
Vi kan väl ha en annan på den här sidan?

santa_naked_0.jpg

Tittut

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
här var det inte mycket liv, ligger alla hemma och :zpy

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Trodde man skulle bli luttrad av dubbade filmer och tv-program. Grejen är dock den att det går fan inte att vänja sig vid det...

Fyhelvetesjävlasatansrövhattskitvärdelöst det är med tyskarna och deras efterblivna dubbningar. Hur kan de stå ut med sig själva? Hur kan de stå för vad de håller på med?

Dubbning är fan värdelöst. Big time. :mad:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Tavk för ivääll! de va kul at se er ala MC-mässan näsa kanske? =D
:D
Fan vad du stavar fint när du är full :tummenupp :krama
Ungefär som jag kände att jag pratade i fredags :banana
Blev det Rockbaren? Jag tänkte kollat om nån var där, men var lite för seg efter AW:n tidigare under kvällen.
Synda att du inte kom, det var länge sen!
Det blev Rockbaren :) Synd du inte kom, du missade Rock-Jessan :Rockbanan
:fakta

:Rockbanan

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Idag var det många som försov sig...

http://www.idg.se/2.1085/1.349751/iphones-vackarklocka-ringer-for-sent

Iphones väckarklocka ringer för sent

Uppdaterad Efter omställningen till vintertid har mängder med personer världen över försovit sig. Problemet är en bugg i Iphones programvara.
I flertalet forum på internet skriver ilskna användare att de försovit sig eftersom den inbyggda väckarklockan i deras Iphone ringt en timme senare än tänkt.

Felet uppstår när larm ställs in på att endast ringa under vissa veckodagar i den senaste versionen av operativsystemet, 4.1. Istället för att larma på utsatt tid går larmet igång en timme senare trots att själva klockan mycket riktigt visar att det är för sent.

Redan i september uppdagades buggen i Nya Zeeland, som går över till vintertid en månad innan oss. På andra sidan jordklotet var dock problemet det motsatta, klockan ringde en timme tidigare än den skulle. Flera forum fylldes då med diskussioner om den så kallade vintertidsbuggen.

En månad senare är buggen fortfarande inte borta och nu är det i svenska forum som diskussonen fortsätter.

– Jag och samtliga kollegor med iPhone med iOS4 försov sig imorse! Tiden stämmer och samtliga larmtider stämmer, men larmet kommer en timme sent! skriver en medlem på Macworlds forum.

– Jag och frugan försov oss i morse och jag gissar att det är många fler som drabbades, skriver en annan.

Trots de starka reaktionerna uppger sig den största återförsäljaren av Iphone i Sverige, Telia, att de inte känner till problemet. Erik Hörnfeldt, presschef på Tre kan inte heller bekräfta några detaljer kring buggen.

– Apple gillar inte att vi kommenterar fel och brister i deras produkter. Men vi mörkar inte någonting, vi har aldrig hört talas om ett problem, säger Erik Hörnfeldt.

Telias kunder i Östra Svealand och Gotland fick sovmorgon även i september förra året. Då skickades en felaktig tidsuppdatering ut efter att ett fel uppstod under ett underhållsarbete.

Apple i England har bekräftat att de arbetar på en kommentar till problemen.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...