Spamtråden Summer Edition 2010

Status
Ej öppen för fler svar.

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer
Efter drygt 1 års snuttande på portionspåsar fick jag idag ett våldsamt :jisses:jisses sug och införskaffade lite hederlig klassisk Grov-schnüs.

Fi fan. Som en fläskläpp. :tummenupp :D

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Det märks att man är gammal....

Hämta den nya bilen idag och inser att manualen till blåtands-radion-med-gps-och-backmera är lika tjock som den som är till bilen.

Men nu har jag fått igång allt,vilken känsla av att vara ung när man kan strema spotify via bluetooth.

Dom tar mig aldrig levande !!!1

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt

Hämta den nya bilen idag och inser att manualen till blåtands-radion-med-gps-och-backmera är lika tjock som den som är till bilen.

Men nu har jag fått igång allt,vilken känsla av att vara ung när man kan strema spotify via bluetooth.

Fiffan.

Blev det en Av-äns-is?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

Kenstebil rockar men är inte manualer för tjejer? :gnissla

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag har glömt lunchlådan i kylen. :gnissla Var köper man billig lunch runt Ullevi typ? Finns restaurang i huset visserligen, men 75 spänn för pyttipanna är inget jag betalar frivilligt.

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Kom till Lisebergs personalmatsal, här betalar vi 76:- för maten oavsett om de är pasta med köttfärssås, pytt i panna eller oxfilé... (de sistnämnda tror jag aldrig serverats dock) :huvet

Jag har glömt lunchlådan i kylen. :gnissla Var köper man billig lunch runt Ullevi typ? Finns restaurang i huset visserligen, men 75 spänn för pyttipanna är inget jag betalar frivilligt.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm

Vad ska man med blåtand och rödskägg och grejer i bilen när man kan mixa ett schysst blandband och spela i kassetspelaren i bilen.:7peta

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Vi som inte kör gengasdrivna bilar och använder 5,5 tums disketter ,har valt bort just den extrautrustningen på våra bilar.

En av fördelen med att ha en gammal Fåård är att man får ha höga avgasvärden i besiktingen. Därför gick den idag igenom med blanka papper.:tummenupp

En annan fördel är att man inte behöver byta motorolja, man bara fyller på.:D

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
En av fördelen med att ha en gammal Fåård är att man får ha höga avgasvärden i besiktingen. Därför gick den idag igenom med blanka papper.:tummenupp

En annan fördel är att man inte behöver byta motorolja, man bara fyller på.:D

Visste inte att du körde "oljebrännare" :D

När vår dodge skulle besiktigas var det inte tillåtet med självläns på växellådan :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke