koop
Sinnessjuk
Äntligen Måndag !!½![]()
Och OJ vad skönt det var att inte åka till jobbet idag. Första dagen på semestern
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
![Full :fyllisar :fyllisar](/img/smilies/drunk.gif)
Äntligen Måndag !!½![]()
Ett sådant inlägg förtjänar inget annat än minus.Och OJ vad skönt det var att inte åka till jobbet idag. Första dagen på semestern![]()
Ett sådant inlägg förtjänar inget annat än minus.
:12 arbetsdagar kvar till semester.![]()
19 dagar....![]()
Och OJ vad skönt det var att inte åka till jobbet idag. Första dagen på semestern![]()
Ett sådant inlägg förtjänar inget annat än minus.
:12 arbetsdagar kvar till semester.![]()
Fiffan.Det märks att man är gammal....
Hämta den nya bilen idag och inser att manualen till blåtands-radion-med-gps-och-backmera är lika tjock som den som är till bilen.
Men nu har jag fått igång allt,vilken känsla av att vara ung när man kan strema spotify via bluetooth.
Dom tar mig aldrig levande !!!1
Det märks att man är gammal....
Hämta den nya bilen idag och inser att manualen till blåtands-radion-med-gps-och-backmera är lika tjock som den som är till bilen.
Men nu har jag fått igång allt,vilken känsla av att vara ung när man kan strema spotify via bluetooth.
Kenstebil rockar men är inte manualer för tjejer?![]()
Jag har glömt lunchlådan i kylen.Var köper man billig lunch runt Ullevi typ? Finns restaurang i huset visserligen, men 75 spänn för pyttipanna är inget jag betalar frivilligt.
för 75:- så måste det vara guldpytt![]()
Jag har glömt lunchlådan i kylen.Var köper man billig lunch runt Ullevi typ? Finns restaurang i huset visserligen, men 75 spänn för pyttipanna är inget jag betalar frivilligt.
Det märks att man är gammal....
Vad ska man med blåtand och rödskägg och grejer i bilen när man kan mixa ett schysst blandband och spela i kassetspelaren i bilen.![]()
Vi som inte kör gengasdrivna bilar och använder 5,5 tums disketter ,har valt bort just den extrautrustningen på våra bilar.
En av fördelen med att ha en gammal Fåård är att man får ha höga avgasvärden i besiktingen. Därför gick den idag igenom med blanka papper.
En annan fördel är att man inte behöver byta motorolja, man bara fyller på.![]()
Visste inte att du körde "oljebrännare"
När vår dodge skulle besiktigas var det inte tillåtet med självläns på växellådan![]()
Åjo, det silvriga aset är allt en sån.
Var det krav på bilbälte fram i dådchen?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |