Specialläkare? amputera fot? slå på den?

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Olzki skrev:
Precis sånt man verkligen vill och får höra när man kommer med sina problem till sjukan..."tro inte att du har ondare än nån annan, ställ dig i kö".

Känns verkligen inte bättre då.

/Olzki

Mest baserat på vilka väntetider som tyvärr råder på de flesta sjukhus.Dom prioriterar svårare skador samt akuta fall,som jag också skrev så är det väl självklart han ska få hjälp om det gör så akut ont att killen inte står ut.

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
R1...såklart
twinner skrev:
Mest baserat på vilka väntetider som tyvärr råder på de flesta sjukhus.Dom prioriterar svårare skador samt akuta fall,som jag också skrev så är det väl självklart han ska få hjälp om det gör så akut ont att killen inte står ut.

Jag vet, just därför jag tycker att Swedie ska se över möjligheterna att få hjälp på annat håll.

/Olzki

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Just nu funkar foten igen... hmm. Förhoppningsvis kommer jag på nått trix snart för att få bort smärtan (lägga vadsomnusitterfel rätt).

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Hade du inte en olycksfallsförsäkring när du skadade dig? I så fall ska du förstås undersöka om du kan få privat, snabbare och mer effektiv vård bekostad av ditt försäkringsbolag.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nyteknik skrev:
Hade du inte en olycksfallsförsäkring när du skadade dig? I så fall ska du förstås undersöka om du kan få privat, snabbare och mer effektiv vård bekostad av ditt försäkringsbolag.
hade ingen hemförsäkring iaf. Så nej är svaret antar jag. Nu har jag hemförsäkring.

Fick papper hem, fyllde i... men nu har det gått även 5 månader typ sedan jag skrev på det pappret o skickade in.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kolla om du har försäkrningen tecknad nudå och se till att lägga till lite sjukvård på den. Sen ligger du lågt i en vecka efter att det är kirrat och sen ringer du och säger att du snubblade i trappen. Bra va :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fick remissen idag för den 22a. Ska låta det gå tills dess. Då ska den röntgas och jag har en ny läkare. Ger det ingenting vad gäller "Det här är felet"-svar så kommer jag gå till en privat klinik.

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Swedie skrev:
egentligen söker jag bara medlinande. Så lid med mig dårå! :lol

fakk! ska försöka ringa runt lite nu. Se vad det ger.

Självklart ska du få lite medlidande!! Har själv jäkligt ont i nacken sedan över två år tillbaka då jag gjorde en liten asfaltsrullning...
Så om någon känner till en bra klinik på det området får ni gärna hojta till! :confused:
(dom la ju ner den i Göteborg lagom tills det var min tur :( )

Under tiden, massa sympatier till dej, och lycka till!!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept