Speed Kings

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Kommer det inte till PS2 eller?

750RR

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
maverick_750rr skrev:
Kommer det inte till PS2 eller?

750RR

Köp en XBOX Mavve. Mkt bättre :D
Chippa den, släng i en 120 gig hd o lagra massor med spel o filmer på den. Ett extra + är att om du kör filmer från den istället för datorn så får du mkt bättre bild. Du kan även koppla datorn till Xboxen och köra filmerna via den och få bättre bild på teven än om du bara hade kopplat in datorn till teven direkt o tittat på filmer.
Vet ej om det kommer till PS2, håll ögonen öppna.

Mer om spelet. http://www.acclaim.com/games/previews/speedkings/index.html

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ÄR XboX bättre då? Finns det Vice city till den?
Det var nämligen enda anledningen till att jag ens ville ha PS2.... Fast nu kommer det fina mc-spel med ser jag.

750RR - med PS-one himma :rodnar

gixxer_chrille

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vice city finns på PC oxå så varför köpa Playstation? Och om du kollar på speltillverkarens hemsida så ser du att Speed Kings finns till PS2 med.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Är exboX bätrre än spelstationtvå? :D

750RR

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Ingen som har nåt att säga om moto gp 2 till pc? Ska precis installera det. Bra dåligt?

gixxer_chrille

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
Är exboX bätrre än spelstationtvå? :D

750RR

Enligt många tester så är svaret ja. Även personligen tycker jag det eftersom den är nyare o har något bättre grafik än PS2 + hårdisken som Xboxen har.
Fast det finns fler spel på PS2 idag så är kommer det mkt till Xboxen framöver.

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Klart Xboxet dominerar!
Att lira över nätet med Xbox Live är något av det bästa som finns! Att bromsa sig förbi en galen skotte samtidigt som man lägger av en glassig kommentar, som "eat my dust" :rolleyes: är ett oförglömligt ögonblick i MotoGP över Live!
Köp Xbox och skaffa Live...du kommer inte bli besviken!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McFille skrev:
Klart Xboxet dominerar!
Att lira över nätet med Xbox Live är något av det bästa som finns! Att bromsa sig förbi en galen skotte samtidigt som man lägger av en glassig kommentar, som "eat my dust" :rolleyes: är ett oförglömligt ögonblick i MotoGP över Live!
Köp Xbox och skaffa Live...du kommer inte bli besviken!

okki, nästa månad blir det en sån låda :fakta

gixxer_chrille

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag har Moto GP 2 fast så är min Xbox cippad med ett multi-X chip. I och med detta så kan jag inte spela live :( En smäll man får ta om man vill ha en massa spel gratis :D

En nack del med Moto GP 2 är att många Motorcyklar låter samma fast dom är en helt annan typ. Har för mig att RC211V låter samma som Yamaha YZM1. Kan iofs. bero på att den är rippad. Jag vet helt enkelt inte. Får vänta tills jag får tag i pc versionen så att jag kan jämföra.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Men att det blir bättre kvalitet än från dator är väl ändå att ta i? I såfall om du jämför med original s-videokabel från dator och uppgradering från x-box kanske, men inte annars väl? Har bra kablar från ps2 till tv och projj och kör med vga från dator och det är överlägset bättre än ps2:an och x-boxen har ju samma bildut-system.

gixxer_chrille

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Dee_cati skrev:
Men att det blir bättre kvalitet än från dator är väl ändå att ta i? I såfall om du jämför med original s-videokabel från dator och uppgradering från x-box kanske, men inte annars väl? Har bra kablar från ps2 till tv och projj och kör med vga från dator och det är överlägset bättre än ps2:an och x-boxen har ju samma bildut-system.

Hade du bott närmare så hade jag kunnat bevisa det för dig.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
rent hårdvarumässigt är krysslådan bättre, men alla vet ju att det beror på vilka spel som finns, och inte mycket till krysslådan imponerar egentligen så där får man hoppas på en bättring.
bilden när man för över filmerna är ju inet mycket bättre, möjligen om man har en dålig kabel mellan PC till TV.
Den har en tendens att rycka i bilden tycker jag (xbox).
Nä man kan leva utan den där burken.

gixxer_chrille

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ja ja, jag ger mig. Men nu droppar jag prestanda snacket o presenterar ett nytt spel till såväl XBox o PS2. Fördelen igen med Xboxen är att det finns live funktion i spelet. Kolla in Midnight Club II på
http://www.rockstargames.com/midnightclub2/
och kolla gärna på trailern. och så några bilder från spelet för er som inte orkar gå in på hemsidan. :D

Bifogat

• midnight_club_ii_no2.jpg
    midnight_club_ii_no2.jpg
    121.9 KB · Visningar: 132

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
chrille-r1000 skrev:
Hade du bott närmare så hade jag kunnat bevisa det för dig.

Det behövs ju inte, huvudsaken är ju att du är nöjd såklart. Men jag förespråkar iaf att du får bättre bild från datorn där du kan köra progressivt+ att du har oändliga inställningsmöjligheter :)

Btw så får det nog bli ett x-box också då kvaliteten på Ps2's chip verkar variera alltför mycket.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...