2181793 Ett trevligt evenemang!
En eloge till arrangörerna. Som publik så kändes det som allt flöt riktigt bra och det var nånting som hände hela tiden. (även om jag drack kaffe 2:a ggn sidovagnarna körde då jag fann det måttligt intressant.)
Det syntes ganska tydligt vilka som var fd crossförare och vilka som föredrog asfalt.
Nummer 8... hmm... Daniel Jansson? Minns inte namn så bra... Jag gillade verkligen hans körning. Den var snyggast även om den inte var snabbast.
Det är snyggt att slidea in i kurvor och sladda ut.
Imponerad av Lind oxå. Det såg inte ut att går fort men det gjorde det.
Var framme och gluttade lite på RookieSM's _vackra_ hoj och slängde några ord. Presenterade mig dock inte då jag misstänker att jag knappast var ensam om att vara nyfiken på den hojen. (jag var den korthåriga lilla späda killen i blå peak-jacka bärandes på en grön regnjack som kom när du tankade...)
No offense RookieSM men det hade varit kul att se hojen köras av typ Lind eller Jansson. Jag säger inte att du körde "lite mesigt" då jag själv knappast hade gjort det bättre men jag skulle velat se hur "gudarna" (man _kan_ inte köra som exempelvis Lind, det går bara inte
) hade hanterat hojen.
Som sagt, kul evenemang. Synd att det inte var mer publik.
Gillade även "entré-värdarnas" kommentar när man kom: "Det blir 80:- och då får du program och FRI PARKERING!" varpå jag tittar ut över ett fält lika stort som gärdet i sthlm med typ 30 bilar på.
Vi ses!
/Lucky9