Re: Speed Triple Tråden STHLM
Klart jag gör!
saeco12 skrev:Booooortamaaaaaatch
Andy kan säkert åka med dit också
Klart jag gör!
saeco12 skrev:Booooortamaaaaaatch
Andy kan säkert åka med dit också
Booooortamaaaaaatch
Det lutar åt många glada triple-pöjkar på Lelle's den 25... och inte ska vi åka hem, vi ska traila Shooter som flugor på skit.
En ny kamera har man oxå. 12 x optisk zoom å filmar i HD gör den. Cha-ching!
hur tänkte du nu?
han kommer ju att snurra bort er innan ni hunnit ut ur uppsala, sedan kommer ni nog att åka på någon ovetande,plötsligt kontroll eller nått, "then hes gone before midnight"
hehe
Magnif Bastard skrev:En ny kamera har man oxå. 12 x optisk zoom å filmar i HD gör den. Cha-ching!
Pfffff...jag tar GTI:n, så han får stampa på bra med sin svampiga XC70 om han ska undkomma mitt sportchassi å 200hk Och en "plötslig kontroll" skulle vara slag under bältet Utgår från att vi kör renhårigt
lasthandske
Vadå, blir det lite tripple bröder på Lelles nästa tors?
Någon som vet vilken tid Sune Andersson kommer att köra?
lasthandske
Golf GTI, det va ju sånt man rulla med i tonåren, är det Kameii-grill och vit skinnklädsel? Växelspaksknopp formad som en golfboll
Golf GTI, det va ju sånt man rulla med i tonåren, är det Kameii-grill och vit skinnklädsel? Växelspaksknopp formad som en golfboll
Tänkte bara säga Hej i den här tråden. Jag har nyss köpt en S3a. Har inte ens provkört en speed triple utan chansar på att det är en rolig hoj.
När börjar ni köra? Om man kör redan nu, räcker det att spola av hojen efter körning för att få bort saltet eller ska man ställa sig o tvätta hela efter varje körning?
Tänkte bara säga Hej i den här tråden. Jag har nyss köpt en S3a. Har inte ens provkört en speed triple utan chansar på att det är en rolig hoj.
När börjar ni köra? Om man kör redan nu, räcker det att spola av hojen efter körning för att få bort saltet eller ska man ställa sig o tvätta hela efter varje körning?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|