Speed Triple-tråden Sthlm

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Re: Speed Triple Tråden STHLM

Tack för i dag grabbar, och ursäkta förseningen :)

Håll för fan tummarna för att jag inte hamnade på fotobild när jag nästan blir omkörd av en Honda goldwing i fotokurvan :D nej jag lättade inte på gasen, satan va han gasade med det där skåpet, holy crap!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Tack för i dag grabbar, och ursäkta förseningen :)

Håll för fan tummarna för att jag inte hamnade på fotobild när jag nästan blir omkörd av en Honda goldwing i fotokurvan :D nej jag lättade inte på gasen, satan va han gasade med det där skåpet, holy crap!

Jag såg aldrig skåpet, men dels vred jag på rullen och sen står det 1050 på min...:D Ska bli kul och se om mitt stora arsle hamnade på nån bild, jag försökte hänga lite där i kurvan...:tungan

Skoj sväng ändå idag tycker jag!:tummenupp
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Re: Speed Triple Tråden STHLM

Shooter skrev:
Jag såg aldrig skåpet, men dels vred jag på rullen och sen står det 1050 på min...:D Ska bli kul och se om mitt stora arsle hamnade på nån bild, jag försökte hänga lite där i kurvan...:tungan

Skoj sväng ändå idag tycker jag!:tummenupp

Japp det är alltid trevligt att fika lite! Och eh ja gasa. Dagen till ära hade cliffo skaffat Magväska som han stoltserade med. Tungt! :)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Japp det är alltid trevligt att fika lite! Och eh ja gasa. Dagen till ära hade cliffo skaffat Magväska som han stoltserade med. Tungt! :)

Magväska är den senaste flugan för sommaren 2010! :mattias
Shooter för bövelen, såg du inte min trendiga nyhet? Jag funtar på att pimpa den lite med guldstärnor... :D

Hoppas ni fick en schysst repa! :tummenupp
 

Jujje

Wrooom, wrooom!
Gick med
21 May 2005
Ort
Söder om Globen
Hoj
Kawa Z1000 -12
Jag har åka-abstinens och tar nog en liten repa på eftermiddagen idag eftersom det verkar bli lite regn på tisdag och onsdag. Någon som har tid och lust att bli med till rosenhill o ta en kaffe framemot 16-tiden eller så?
 

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Ort
Tyresö
Hoj
Italienskt
Jag skulle kunna tänka mig haka men måste vara kvar på jobbet tills 17:00.


Jag har åka-abstinens och tar nog en liten repa på eftermiddagen idag eftersom det verkar bli lite regn på tisdag och onsdag. Någon som har tid och lust att bli med till rosenhill o ta en kaffe framemot 16-tiden eller så?
 

Tom@s

www.bombrepa.se
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 1290 Super adventure
Ingen som möjligtvis ska till TCL under tisdagen med bil? ...väldigt sugen på att åka med i så fall om det inte regnar, -ska hämta bågen tänkte jag :D
 

cliffan

lagom i allt
Gick med
3 Aug 2005
Ort
i dalen bredvid globen
Hoj
690smc -10
Re: Speed Triple Tråden STHLM

Trodde alldrig jag skulle köpa en friviligt kände mig lite bonnig när jag betala. NEJ den är inte rosa utan coolsvart.
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
aj, blir lite för sent då skulle jag tro. :gnissla Har bara tid dra en kortare repa ikväll. Jag tar en tur till RH vid 16 iaf så ... :)

Om du inte hunnit testa "banan" iår, så är det liiite skumpigare på hemvägen än på vägen ut till Rosen, för kännedom. Fast det var betydligt bättre igår än vid Påsk, tycker jag!:tummenupp Have fun!:)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus

Bifogat

  • Lundhags T2.jpg
    Lundhags T2.jpg
    75.9 KB · Visningar: 31

apmojt

n00b
Gick med
7 Sep 2009
Ort
Värmdö
Hoj
GSX-R 750 K01
Lite off-topic men måste ändå köra...

Hur fan gör ni för att hålla bra koll på viktiga trådar? (som den här). Jobbar en del med det där internätet så inget är för komplicerat. Varje gång jag loggar in på SH så lackar jag på att funktionaliteten inte riktigt kommit ikapp verkligheten.

Vad jag förstår så går det inte att plocka ut RSSer på specifika trådar vilket suger apa. Att logga in och kolla jämt och ständigt går bort. Men... och det är ett stort "men", man vill ju hålla koll på om någon är sugen att åka ut och snurra någon dag el. liknande (är egen så kan ibland styra tiden lite som jag vill :) ).

Om någon har tips på hur man kan förenkla den här smörjan så skjut.

Lite off-topic men måste ändå köra...

Hur fan gör ni för att hålla bra koll på viktiga trådar?......

Spontanlösning. Lägga en ny mailadress som kontakt på SH. Skicka till nytt @gmail, plocka RSS-flödet från den och skicka vidare till t.ex. mobilen. Inte vackert men ändå.

Av alla dumma saker du har gjort var övertygandet om att man skulle ha sig en S3a faktiskt det minst dumma;) Fast det tog ju ändå 27h tills det var klart! Känns grymt att "komma in i gemenskapen!"

Och något du kommer få leva med resten av sommaren är min ljuva stämma viskandes i bakhuvudet á la "först". :Bugar
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Lite off-topic men måste ändå köra...

Hur fan gör ni för att hålla bra koll på viktiga trådar? (som den här). Jobbar en del med det där internätet så inget är för komplicerat. Varje ...............


Vänd sorteringsordningen (nyaste först) och lägg till den i favoriter.

Det där med en massa skit som skickas till mobiltelefonen verkar lite stressnörd.
 

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Vänd sorteringsordningen (nyaste först) och lägg till den i favoriter.

Det där med en massa skit som skickas till mobiltelefonen verkar lite stressnörd.

Och fixa mailnotifikation, så får du meddelande om när tråden uppdaterats. Eller så gör du som vi andra, och bevakar manuellt vart femte minut!
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Vänd sorteringsordningen (nyaste först) och lägg till den i favoriter.

Det där med en massa skit som skickas till mobiltelefonen verkar lite stressnörd.

Ehhhh? Nyaste först...:va Var f-n har de placerat den knappen!:confused:
Klickar-och-blippar-och-scrollar-som-fan-hela-tiden:huvet:datadyslektiker
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top