Svårt att säga av bilder, vill se den på riktigt. Men spontant tycker jag den ser fin ut. Framlyset ser lite knasigt ut, men bara en vanesak tror jag.
Äh, du har ingen smak... du tycker betong är snyggt! ...jäfla konstruktör
Svårt att säga av bilder, vill se den på riktigt. Men spontant tycker jag den ser fin ut. Framlyset ser lite knasigt ut, men bara en vanesak tror jag.
Vad tror ni, värdig ersättare eller anus? ...vet inte riktigt vad jag tycker, men hittar inte mitt tycke riktigt!
Vad tror ni, värdig ersättare eller anus? ...vet inte riktigt vad jag tycker, men hittar inte mitt tycke riktigt!
Mer bilder: http://www.motociclismo.it/foto-moto/index.php?album=moto-scooter/triumph-speed-triple-1050-2011
Ska den se ut sådär kan man ju lika gärna tjacka en jappsare...
På den positiva sidan får man väl lägga att våra hojar borde bli mer eftertraktade...
Jag är bra mycket mer sugen på
...köptes av en kille som fått ut försäkringspengar på sin R1:a som blivit stulen... får se om han hittar hit.
jaha, då är man inte ägare till en Speed Triple längre... tog hela 18 timmar att bli av med den ...fast det är med visst vemod dock
...hoppas hon fick sitt godis sen den där snygga polistanten
Vill inte använda tant direkt läckerbit är mera passande.hoppas hon fick sitt godis sen den där snygga polistanten
jaha, då är man inte ägare till en Speed Triple längre...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|