Tack för en härlig dag.
Det blev en hel del film och detta är en av dom.
Nu är det nog dags för en hojtvätt.
Låter som en härlig tur, synd jag missa. Åkte bara lite runt Sorunda mm med polarn.
Va det er vi mötte vid när ni kom mes färjan från Mörkö strax innan 16? tycke mig se en (1) S3 och som va blå.
Blev det nå öster malma denna gång eller bara grusväg
Tja!
Planerar att köpa en Speed Triple av årsmodell 05 eller 06. Tips för att göra en bra affär mottages tacksamt. Några vanliga fel eller brister som man bör vara uppmärksam på?
Tja går det att köra 190 ostar på orginalfälgen? PaPs har inte du testat? Det tar inte i nånnstanns eller?
Eeeyyy! Liv i Tjockhojstråden!
paPs har kört 190-ostar vet jag. Det var visst liiiite svårare att få bort "Fegranden" längst ut, vill jag minnas att han sa. Men eftersom du ändå bara nöter ner dem på mitten, så kanske det kvittar för din del...
Hehe låter fint, ja det verkar farligt att åka på sidorna sådär
Tja går det att köra 190 ostar på orginalfälgen? PaPs har inte du testat? Det tar inte i nånnstanns eller?
Japp! Själv håller jag på och plattar till originalostarna på min hoj, som förra ägaren förtjänstfullt sett till att bara nöta ute på kanterna...
Man kan ändra på körbarheten om man väljer mellan 55 eller 50 profil. Spetsigare däck svänger bättre.
Det funkar utan problem
Besiktigad med 3 till 1 arrowsen på...gick igenom som en glad brax...fan va skönt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|