Spel till X-box?

Waiden

Jag vill ha sol och värme!!!
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Hade en GSX-R 750 -98
Tycker att Rallisport Challenge är det klart fräckaste rallyspelet som gjorts överlag!! Har inte kört nåt bättre än det, inget kommer i närheten av den råa känslan som det spelet har!!
Nu kom ju 2:an också och det ska vara ännu bättre. Surt för en annan som sitter med PC och inte kommer få lira det förräns om ca ett år :huvet
 

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Paris
Hoj
Ninja zx6r
Waiden skrev:
Tycker att Rallisport Challenge är det klart fräckaste rallyspelet som gjorts överlag!! Har inte kört nåt bättre än det, inget kommer i närheten av den råa känslan som det spelet har!!
Nu kom ju 2:an också och det ska vara ännu bättre. Surt för en annan som sitter med PC och inte kommer få lira det förräns om ca ett år :huvet

jo håller med ! helt klart det roligast rally spelet jag har spelat, specielt när man tävlar mot kompisarna !
själv får man 2an om några dagar ! synd bara att kompisen som har xboxet inte kommer hem på ett tag :3freak
 

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
85 - FZ 750
micke85 skrev:
jo håller med ! helt klart det roligast rally spelet jag har spelat, specielt när man tävlar mot kompisarna !
själv får man 2an om några dagar ! synd bara att kompisen som har xboxet inte kommer hem på ett tag :3freak

Har du prövat att köra emulator på pc, iofs inte samma känsla men det skall funka. Själv har jag kört Ps2 spel på dator med emulator, lite inställningar och sen går det riktigt bra :tummenupp
 

MikkE

Guest
köpte Splinter Cell - Pandora Tomorrow igår. Fan vilket spel! Satt uppe lite för länge inatt så man nästan kom försent till jobet :)

rekomenderas!!
 

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
exiteme skrev:
Har precis köpt ett X-box för att överraska maken. Har ställt det på vasken i badrummet, så att han hittar det nästa gång han ska på "muggen" :D .


Åååh. Vill du gifta dig med mig istället? :rolleyes:

Johns visdomsord: Må din make vara lycklig. Om inte; :fatta!



:rofl :rofl
 

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Paris
Hoj
Ninja zx6r
Josafan skrev:
Har du prövat att köra emulator på pc, iofs inte samma känsla men det skall funka. Själv har jag kört Ps2 spel på dator med emulator, lite inställningar och sen går det riktigt bra :tummenupp

finns det ? vet du vad det heter ? :gnissla
 

YamahaJojje

Hojlös
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Ekeby/Kågeröd
Hoj
- SÅLD -
Här kommer lite screens från MX Unleashed

screen.php


screen.php


screen.php


screen.php


screen.php
 

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
85 - FZ 750
micke85 skrev:
finns det ? vet du vad det heter ? :gnissla

Har inte prövat till xbox med det finns, sök på xbox emulator på DC....

Till PS2 använder jag ePSXe 1.5, har en mapp med prylar till ps2, säg till mig så går jag upp på Sporthojhubben så kan du plocka :)
 
Last edited:

galning

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
påarp
Hoj
ktm
chippa boxen o ladda hem spel via dc++ eller skika mail till mig ja har typ 80 spel bara ladda hem o bränna
 

Skold

2-takt skare va!
Gick med
31 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös
Ninja Gaiden!!!

Fett grymt, har dock inte spelat det så mycket men det verkar rocka!

men jag tror inte det har släppts i sverige än?
 

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fyrhjuling
ChaosX skrev:
Det var någon som skrev om ett spel där man kunde köra motard, enduro, cross och supercross och ljudet skulle vara FANTASTISKT! Någon som vet vad det var och till vilken spelmodul det var?

EDIT: Hittade tråden.. spelet heter riding spirits 2 och finns till PS2.. FAN! jag funderar också på att köpa xbox och det där var ju ett spel man verkligen var tvungen att ha :huvet
 
Last edited:

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
Kimze skrev:
Zelda finns nog till XBOX där är lite att tänka

Halo
Splinter Cell är mer krigsspel
Counter-Strike behövs något internet account för att lira också krigsspel :)

Ehh... splinter cell e ju fan så mkt tänka de kan bli typ... och action samtidigt... man smyger runt i mörkret och genomför kluriga uppdrag! Kul som fan, kan verkligen rekommendera det! :tummenupp :)
 

need-4-speed

I've got a need for speed
Gick med
21 Feb 2004
Ort
Uppsala
Hoj
BMX. [Övningskör med bil]
exiteme skrev:
Har precis köpt ett X-box för att överraska maken. Har ställt det på vasken i badrummet, så att han hittar det nästa gång han ska på "muggen" :D .

Nu till huvudfrågan: Vill ha tips på bra spel. Samt tips IRL eller via nätet där man kan köpa billiga spel...

Här gumman alla spel man kan tänka sig! www.webhallen.com

Och grattis tills bäbisen när kommer den?
 

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Oxie
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
need-4-speed skrev:
Här gumman alla spel man kan tänka sig! www.webhallen.com

Och grattis tills bäbisen när kommer den?

Tackar... Nu ska här spelas! Vår bebbe kommer i början av juli! Jag ska så snart jag vet vad det är för sort, beställa eb sparkdräkt från FLY-racing! :tummenupp
 

Ronnie

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Såld:KTM 660 SMC -04, Såld:R6 -00:a
Ladda från mig på spothoj hubben på DC har 90Gb grymma Xbox spel?? Gratis är Gott :banana :banana :banana
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top