Ska vi grejja detta måste vi nog engagera våra partners, föräldrar och framförallt arbetskollegor/skolkamrater.
Maila länken till alla, VARJE dag.
Risken för att man blir bannad i sin vänskapskrets får man väl ta
Jaha.. Och var är TS nånstans? Man kan ju tycka att det borde ligga i hans intresse att vara aktiv i denna tråd? Nu röstar jag inte bara för det. I ren protest.
Jävlar vad förutseende han var.TS är inte aktiv på forumet. Han gick in för att skriva tråden och försvann. Jag röstvägrar!
Joinade: Sep 2003
Jävlar vad förutseende han var.
Kommeer juh bikini bilder sedan...Så... Follow up, kanske? TS vann ju trots allt men har inte ens tackat för hjälpen...
Säker på det?
Från vilkoren, gäller bara att vara vaken och hitta domDe 5 vinnarna förbinder sig att under veckan på Mythos Beach fotografera och blogga om sin vistelse. ..... Allt material är offentligt och kommer att publiceras på apollo.se och dess kampanjsidor.
Tack allihopa! VI VANN!!!!
Nej, jag har inte varit alltför aktiv här på forumet på den senaste tiden.
Å jag kunde inte heller hitta tillbaks till denna tråd (hittar den inte genom min profil -> Trådar startade av Sebba, utan kunde hitta den genom att jag sökte på min frus namn och Mythos Beach).
Sen var det en snurr av avtal och vad vi fick och inte fick skriva.
Vi har påbörjat bloggningen om resan och ni kommer att kunna följa oss på adressen längst ner i inlägget, men bloggen är inte "aktiv" förrän vi åker på resan!
http://mythos-beach.apollo.se/blog
Å, sen till alla er som förväntar er Bikinibilder... SJÄLVKLART ska ni få såna (och andra kakor)... Både på fru och på mig!
Tack allihopa! VI VANN!!!!
Nej, jag har inte varit alltför aktiv här på forumet på den senaste tiden.
Å jag kunde inte heller hitta tillbaks till denna tråd (hittar den inte genom min profil -> Trådar startade av Sebba, utan kunde hitta den genom att jag sökte på min frus namn och Mythos Beach).
Sen var det en snurr av avtal och vad vi fick och inte fick skriva.
Vi har påbörjat bloggningen om resan och ni kommer att kunna följa oss på adressen längst ner i inlägget, men bloggen är inte "aktiv" förrän vi åker på resan!
http://mythos-beach.apollo.se/blog
Å, sen till alla er som förväntar er Bikinibilder... SJÄLVKLART ska ni få såna (och andra kakor)... Både på fru och på mig!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|