Spontanåka-tråden!

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
jag vill också hänga med...
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Okaj jag gör såhär... 2 olika förslag för lördagen.

Förslag nr 1: Samling Allén kl 12 för följande resmål. Ör -> moheda -> rydaholm -> vittaryd -> bolmsö -> forsheda -> Värnamo -> gällaryd -> hyggestorp -> valfri väg till växjö igen. Totalt sett 25-30 mil uppskattningsvis. Mestadels krokiga underbara vägar. Tempot blir måttligt... det blir en lång dag. Käka måste vi göra någonstans. Någonstans längs vägen möter vi upp kompisar till mig ifrån värnamotrakten om de är sugna på att hänga med.

Förslag nr 2: Samling Allén kl 13 och pundar runt lite på stan samt några shcyssta vägar som någon här i trakten känner till och kan vara föråkare...

Förslag nr 3: Delvis samma resväg som förslag nr 1 fast vi avverkar även en transportsträcka till Anderstorp också. Vore gottans om vi kunde komma iväg tidigare då!? För det blir en massa körning :tummenupp

Målet för lördagen är att ha skoj...
För min del gäller endast körning om vädret verkar lovande. Har folk i värnamo trakten som kan kolla läget där innan vi beger oss isf.

Skriv upp er på listan samt önskemål så får vi se om det finns något intresse! Jag sitter här hela kvällen så får vi försöka fixa ihop något vettig som passar de flesta...

1. KaliZ (Förslag 1 & 2 funkar för min del)
2.
3.
4.
5.
6.
 
Last edited:

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
1. KaliZ (Förslag 1 & 2 funkar för min del)
2. Lollo
3.
4.
5.
6.


hoppas på najs väder då, idag var det inget hit att köra..:(
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Förslag nr 1: Samling Allén kl 12 för följande resmål. Ör -> moheda -> rydaholm -> vittaryd -> bolmsö -> forsheda -> Värnamo -> gällaryd -> hyggestorp -> valfri väg till växjö igen. Totalt sett 25-30 mil uppskattningsvis. Mestadels krokiga underbara vägar. Tempot blir måttligt... det blir en lång dag. Käka måste vi göra någonstans. Någonstans längs vägen möter vi upp kompisar till mig ifrån värnamotrakten om de är sugna på att hänga med.

Förslag nr 2: Samling Allén kl 13 och pundar runt lite på stan samt några shcyssta vägar som någon här i trakten känner till och kan vara föråkare...

Förslag nr 3: Delvis samma resväg som förslag nr 1 fast vi avverkar även en transportsträcka till Anderstorp också. Vore gottans om vi kunde komma iväg tidigare då!? För det blir en massa körning :tummenupp

Målet för lördagen är att ha skoj...
För min del gäller endast körning om vädret verkar lovande. Har folk i värnamo trakten som kan kolla läget där innan vi beger oss isf.

Skriv upp er på listan samt önskemål så får vi se om det finns något intresse! Jag sitter här hela kvällen så får vi försöka fixa ihop något vettig som passar de flesta...

1. KaliZ (Förslag 1 & 2 funkar för min del..även 3 då om det inte blir tok-sent)
2. Lollo
3. Silvr (värnamo-folk)
4. Jonny (värnamo-folk)
5.
6.
 

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Stan
Hoj
En sån med klocka :/
Växjö häng på nu....
Motardåkare haka på ni med så jag får lite wheeli konkurans
 

bune

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda vtr1000 F
Kan ju träffas lite tidigare....

1. KaliZ (Förslag 1 & 2 funkar för min del..även 3 då om det inte blir tok-sent)
2. Lollo
3. Silvr (värnamo-folk)
4. Jonny (värnamo-folk)
5. bune
6.
7.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Uppdaterat Med Avresetid!!!

Förslag nr 3: Blir det. Vi bombar först bolmsö och sedan vidare till Anderstorp.. vi får diskutera om vi tar käk innan eller efter Anderstorp...Avresa kl 10:30 ifrån Allén.

Målet för lördagen är att ha skoj...
För min del gäller endast körning om vädret verkar lovande. Har folk i värnamo trakten som kan kolla läget där innan vi beger oss isf.

Skriv upp er på listan samt önskemål så får vi se om det finns något intresse! Jag sitter här hela kvällen så får vi försöka fixa ihop något vettig som passar de flesta...

1. KaliZ (Förslag 1 & 2 funkar för min del..även 3 då om det inte blir tok-sent)
2. Lollo
3. Silvr (värnamo-folk)
4. Jonny (värnamo-folk)
5. bune
6.
 
Last edited:

Smoothard

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Norrhult
Hoj
Lånad
Om någon vill köra på Anderstorp i morgon så är min plats i gatgrupp lugn till salu. Skicka pm.

/Uffe
 

bune

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda vtr1000 F
vilken av turerna ska vi åka på nu då?? (så att man vet när man ska vara i V-ö)
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
vilken av turerna ska vi åka på nu då?? (så att man vet när man ska vara i V-ö)

Har tagit mig friheten att fastslå förslag nr 3.. eftersom inga vilda protester kommit in!
Avresa kl 10:30 ifrån Allén.

Kom i tid.
Väl mött!

1. KaliZ
2. Lollo
3. Silvr (värnamo-folk)
4. Jonny (värnamo-folk)
5. bune
6. Ingelsjo (lite sugen)
7.
8.
9.


//KaliZ
 
Last edited:

Loffe1

Medlem
Gick med
28 Aug 2006
Ort
Växjö
Hoj
RSV4 R
Jag är här. Mitt internet har legat nere ett tag :( . Jag hänger på vart vi än kör. Huvudsaken är att man får köra. Så vi synes i morrn

1. KaliZ
2. Lollo
3. Silvr (värnamo-folk)
4. Jonny (värnamo-folk)
5. bune
6. Ingelsjo (lite sugen)
7. Loffe1
8.
9.
 
Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Jag är här. Mitt internet har legat nere ett tag :( . Jag hänger på vart vi än kör. Huvudsaken är att man får köra. Så vi synes i morrn

1. KaliZ
2. Lollo
3. Silvr (värnamo-folk)
4. Jonny (värnamo-folk)
5. bune
6. Ingelsjo (lite sugen)
7. Loffe1
8.
9.


Gott mos!!!

//KaliZ
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
10:30!? Vettigt folk är ju bakfulla så här dags.

Jag får möta upp er.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top