Spontanåka-tråden!

bune

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda vtr1000 F
Jag håller på att ge upp hoppet om att det ska komma några fler fina hoj dagar :(

Och självklart måste jag hålla med alla andra vem har inte gått och dreglat över honda JJbiker :tummenupp
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Hojen inställd nu! Tackar för iår. Nästa år blir det fullt ös igen!!! Kör lugnt i höst!

//KaliZ
 

out4speed

Tabernakel
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
Ducati 1000ss
Nån mer än jag kvar som inte ställt av hojen?
Funderar på en liten runda ikväll kanske, ev bara åka och ta en hojfika nånstanns och prata lite skit :)
drar ned till allen vid 17:00 snåret iallafall, bara att dyka upp :)
 

Engstrom

Bannad
Gick med
25 Feb 2006
Ort
Växjö
Hoj
Vit Aprilia.
Var ute en runda nyss.. Riktigt fint väder! Skönt vare:) Gillar den nybyggda vägen vid Norremark, på och avfarterna :kär
 

Melkan

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda CBR600F
Nån mer än jag kvar som inte ställt av hojen?
Funderar på en liten runda ikväll kanske, ev bara åka och ta en hojfika nånstanns och prata lite skit :)
drar ned till allen vid 17:00 snåret iallafall, bara att dyka upp :)

tror ja såg dig, mullrade fint din hoj! har inte hunnit ut något ikväll tyvärr, även om vädret har talat för det!!
ska nog ut en liten kortis nu... nä nu starta inte aset, vet i fan vad de var med den, den fungerade felfritt sist ja va ute, nu när ja startade så gick den ett tag på tomgången, men lagom att ja fick på mig stället så stannade den o vägrade starta, skumt tycker jag!
 
Last edited:

ntv

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Ort
Lessebo kommun
Hoj
Honda NTV 650
tror ja såg dig, mullrade fint din hoj! har inte hunnit ut något ikväll tyvärr, även om vädret har talat för det!!
ska nog ut en liten kortis nu... nä nu starta inte aset, vet i fan vad de var med den, den fungerade felfritt sist ja va ute, nu när ja startade så gick den ett tag på tomgången, men lagom att ja fick på mig stället så stannade den o vägrade starta, skumt tycker jag!


du skulle int byta till reserv?....undrar jag hade liknande problem nyss tills jag kom på att den precis skulle gå på reserv...hålla tummorna
 

out4speed

Tabernakel
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
Ducati 1000ss
Fan va surt, men du får väl se det som så att det var ju tur det var nu den började krångla och inte mitt i sommaren :)

tror ja såg dig, mullrade fint din hoj! har inte hunnit ut något ikväll tyvärr, även om vädret har talat för det!!
ska nog ut en liten kortis nu... nä nu starta inte aset, vet i fan vad de var med den, den fungerade felfritt sist ja va ute, nu när ja startade så gick den ett tag på tomgången, men lagom att ja fick på mig stället så stannade den o vägrade starta, skumt tycker jag!
 

Melkan

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda CBR600F
jo de är ju så sant. Men de är lite svårt att tänka så när man är redo att ut o köra, när de va en sån fin kväll o allt.

den är precis nytankad så de ska inte va slut på bensin... men den gick väldigt konstigt, blurrade som fan
 

out4speed

Tabernakel
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
Ducati 1000ss
Kolla så det inte är nått så enkelt som att en slang eller nått lossnat under tanken, ingen chans att du lyckats få vatten i bensinen?

jo de är ju så sant. Men de är lite svårt att tänka så när man är redo att ut o köra, när de va en sån fin kväll o allt.

den är precis nytankad så de ska inte va slut på bensin... men den gick väldigt konstigt, blurrade som fan
 

bune

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda vtr1000 F
Nån mer än jag kvar som inte ställt av hojen?
Funderar på en liten runda ikväll kanske, ev bara åka och ta en hojfika nånstanns och prata lite skit :)
drar ned till allen vid 17:00 snåret iallafall, bara att dyka upp :)


jag håller mig kvar än så länge :tummenupp
får se om vädret tillåter en runda i helgen kanske
 

Melkan

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda CBR600F
måste vara hemma vid 15... sen har ja inte hunnit titta så mycket på vad de var för fel, men tänkte göra de på morgonen, men om den går bra hänger ja gärna me på en tur!
 

out4speed

Tabernakel
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
Ducati 1000ss
Ja idag ser ju faktiskt vädret lovande ut, bara hoppas värmen kryper lite mer uppåt vid middagstid :)
 

out4speed

Tabernakel
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
Ducati 1000ss
Ja jag kommer ned, ska se om jag får tag i mattias och hanna också, vet inte om hon fått ihop gamle grolle :)
 

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
Hinner jag bara få ihop min så kommer ja med! har inga lysen på nu juh!!!
 

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
Nu e jag färdig! kör in nu får se om ni e kvar när ja kommer!!!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top