Och självklart måste jag hålla med alla andra vem har inte gått och dreglat över honda JJbiker![]()
Nån mer än jag kvar som inte ställt av hojen?
Funderar på en liten runda ikväll kanske, ev bara åka och ta en hojfika nånstanns och prata lite skit
drar ned till allen vid 17:00 snåret iallafall, bara att dyka upp![]()
tror ja såg dig, mullrade fint din hoj! har inte hunnit ut något ikväll tyvärr, även om vädret har talat för det!!
ska nog ut en liten kortis nu... nä nu starta inte aset, vet i fan vad de var med den, den fungerade felfritt sist ja va ute, nu när ja startade så gick den ett tag på tomgången, men lagom att ja fick på mig stället så stannade den o vägrade starta, skumt tycker jag!
tror ja såg dig, mullrade fint din hoj! har inte hunnit ut något ikväll tyvärr, även om vädret har talat för det!!
ska nog ut en liten kortis nu... nä nu starta inte aset, vet i fan vad de var med den, den fungerade felfritt sist ja va ute, nu när ja startade så gick den ett tag på tomgången, men lagom att ja fick på mig stället så stannade den o vägrade starta, skumt tycker jag!
jo de är ju så sant. Men de är lite svårt att tänka så när man är redo att ut o köra, när de va en sån fin kväll o allt.
den är precis nytankad så de ska inte va slut på bensin... men den gick väldigt konstigt, blurrade som fan
Nån mer än jag kvar som inte ställt av hojen?
Funderar på en liten runda ikväll kanske, ev bara åka och ta en hojfika nånstanns och prata lite skit
drar ned till allen vid 17:00 snåret iallafall, bara att dyka upp![]()
Hinner jag bara få ihop min så kommer ja med! har inga lysen på nu juh!!!
Hinner jag bara få ihop min så kommer ja med! har inga lysen på nu juh!!!
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |