Spontanåka-tråden!

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Hoj
990smr
Fisken glömde en liten detalj.. Imorgon är det rusdryck som gäller och när vi får smak av det goda så slutar det inte förens ett par dagar efter ibland... Men vi kan ge det ett försök, att vara någorlunda städade imorgon!!

Vi verkar ju även få besök från Götet så honom borde vi kanske rasta lite också?? =) Så om två saker faller in så lär det köras på Lördag för våran del.. Vädret och inte så mycket alkohol!

En annan sak Gital! Brukar vara samling vid allén klockan ett på Lördagar! Donkan i Växjö centrum med andra ord...

Jag är på! =)

FinaFisken

They made me do it!
Gick med
12 Jan 2008
Hoj
KTM 690 SuperMoto Prestige
blir bra det, brukar vara det enda jag hittar till i slut ändan :D

När samlas ni imorgon fredag, utifall jag har superenergi och resan tog 2.5 timmar?

idag blir nog inget.. vädret är en hora så de blir o ta till flaskan.. :D

hoppas på bättre tider imorgon..

edit: HOPPSAN:tuttar

Joniz

Allmänt tråkig
Gick med
21 May 2006
Hoj
Hoj e farligt..gör som ja sälj
En ny lördag på gång, verkar kunna bli ganska fint utåt kusten.
Någon som känner sig manad att rasta hojen lite i em?
besöka östersjöfestivalen i karlshamn en sväng kanske.

Last edited:

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Hoj
990smr
Va iväg en liten runda med tjejen idag på ca7-8mil, Åkte till pannkakshuset i tolg.
Riktigt trevliga vägar faktiskt (och pannkakorna va goda) :) Vägbeskrivning finns på: http://www.frunashage.se/pannkakshuset_se.html

Kul för jag la precis in en rutt i gpsen som jag hitta på bike.se:
http://bike.se/roadtrips/roadtrip.php?id=353

Tänkte köra den när jag kommer ner till småland om nån vecka, då måste man ju definitivt stanna för pannkakor! :tummenupp

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Va iväg en liten runda med tjejen idag på ca7-8mil, Åkte till pannkakshuset i tolg.
Riktigt trevliga vägar faktiskt (och pannkakorna va goda) :) Vägbeskrivning finns på: http://www.frunashage.se/pannkakshuset_se.html

Det var nice att köra lite va? Se till att häng med till Kalmar på söndag nu Mange. Ska kolla upp tiderna för motard-tävlingen!

Nån mer från Växjö som ska till Kalmar o kolla på motardtävlingen på söndag?

Honken79

Just a simple man
Gick med
12 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Det var nice att köra lite va? Se till att häng med till Kalmar på söndag nu Mange. Ska kolla upp tiderna för motard-tävlingen!

Nån mer från Växjö som ska till Kalmar o kolla på motardtävlingen på söndag?

Klart jag ska med men kolla tiderna!!! Så man vet ;)

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
några som ska köra till Västervik i helgen??

M.D

De e bara rock`n`roll
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
RSV-R Factory-04
Jaha, dags för surfarbrorn att göra ett inlägg då...

Skitbra med en Spontanåkartråd som denna, brukar gå in o kolla med jämna mellanrum om nån ska ut på en tur.
Brukar dock bli toklack varenda gång för det tycks inte som att "åkartråden" används som en sådan utan mer som en dyngsnackstråd.

Låt "spontanåkartråden" vara en just sådan o sen kan ni som vill dyngsnacka om maiden-konserter, örs lantkafé, knyppling, frimärksamling o all annan skit göra det en i "Dyngsnackartråd"

Ska för övrigt ut o köra hoj imorrn (söndag) vid 1530 tiden i fall folk nu kör hoj längre o nån kanske är sugen på att hänga på.

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
bilder...

tänkte bara slänga in ett par bilder från körningen den 16/7...

Bifogat

• allén.jpg
    allén.jpg
    180.6 KB · Visningar: 80
  • allén2.jpg
    allén2.jpg
    211.5 KB · Visningar: 86

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jaha, dags för surfarbrorn att göra ett inlägg då...

Skitbra med en Spontanåkartråd som denna, brukar gå in o kolla med jämna mellanrum om nån ska ut på en tur.
Brukar dock bli toklack varenda gång för det tycks inte som att "åkartråden" används som en sådan utan mer som en dyngsnackstråd.

Låt "spontanåkartråden" vara en just sådan o sen kan ni som vill dyngsnacka om maiden-konserter, örs lantkafé, knyppling, frimärksamling o all annan skit göra det en i "Dyngsnackartråd"

Ska för övrigt ut o köra hoj imorrn (söndag) vid 1530 tiden i fall folk nu kör hoj längre o nån kanske är sugen på att hänga på.

Vi skulle väl byta frimärken imorgon? :(

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...